eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Pogwarancyjny seriws urządzenia do bezprzerwowego zasilania UPS marki Aros model Sentry HPS HT 100 -F (moc 100 kVA) eksploatowanego w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Koszalin: Pogwarancyjny seriws urządzenia do bezprzerwowego zasilania UPS marki Aros model Sentry HPS HT 100 -F (moc 100 kVA) eksploatowanego w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 225031 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, fax 094 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pogwarancyjny seriws urządzenia do bezprzerwowego zasilania UPS marki Aros model Sentry HPS HT 100 -F (moc 100 kVA) eksploatowanego w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest usługa w zakresie pogwarancyjnego serwisu urządzenia do bezprzerwowego zasilania UPS marki Aros, model Sentry HPS HT 100-F ( moc 100 kVA ) eksploatowanego w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie. Zakres czynności ma być zgodny z wymaganiami dokumentacji serwisowej dla urządzenia. Czasookres usługi: - konserwacje urządzenia do bezprzerwowego zasilania powinny być wykonywane w cyklu półrocznym; ( dwie konserwacje rocznie, po jednej w pierwszym i drugim półroczu); - naprawa urządzenia do bezprzerwowego zasilania w przypadku awarii. Urządzenie zgłoszone do naprawy powinno być naprawione w terminie 48 godzin od powiadomienia. Jeżeli naprawa nie zostanie wykonana w uzgodnionym czasie lub jej wykonanie będzie wymagało zabranie urządzenia poza siedzibę Zamawiającego , Wykonawca dostarczy na czas naprawy urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach od uszkodzonego. Wykonawca udostępni serwis konsultacyjny ( hot line ) w zakresie obsługi sprzętu. W przypadku konieczności wymiany części o znacznych kosztach (koszt części powyżej 500 zł netto) Wykonawca każdorazowo musi uzyskać zgodę Zamawiającego na kontynuowanie naprawy. Rozliczenie użytych materiałów, podzespołów, części zamiennych nastąpi po dołączeniu faktury zakupu lub wyceny indywidualnej (części uszkodzone pozostają własnością Zamawiającego i pozostają u Zamawiającego). Wykonawca udzieli gwarancji 12 miesięcy na naprawy i wymienione podzespoły. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji i we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do Specyfikacji. Płatność faktury -30 dni od daty wystawienia faktury . Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2008r. do 31.12.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; -spełniają warunki podmiotowe określone w Specyfikacji, tj.; 1) wykonali (wykonują) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi porównywalne z zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca dysponuje co najmniej jedna osobą , która będzie wykonywała przedmiotową usługę, posiadającą kwalifikacje zawodowe ( stanowisko eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów wg ustawy o prawie energetycznym). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w Specyfikacji ,według zasady: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych należycie lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi porównywalne z zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie; 4) świadectwo kwalifikacji osoby (osób), która będzie wykonywała przedmiotową usługę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, tel. 094 348 5965, fax. 094 342 5262.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 318..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.