Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Koszalin: wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 1,2,4,5.
Numer ogłoszenia: 224900 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, fax. 094 3409196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 1,2,4,5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 1,2,4,5. Wielkość i zakres zamówienia: Budynki i tereny przyległe do nieruchomości położonych w Koszalinie wg załącznika nr 1 do umowy o łącznej powierzchni sprzątania 331.275,59m2 w tym: Zadanie nr 1 : ZGM nr 1 i 2 - powierzchnia - 183.534,66m2 Zadanie nr 2: ZGM nr 4 i 5 - powierzchnia - 147.740,93m2 Zakres usług: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 1,2,4,5 - wynikających z projektu umowy stanowiącego zał. nr 5 siwz. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 załączonego projektu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadani takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł z VAT. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeżeli będzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi , że usługi zostały wykonane z należytą starannością. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) wykaz zrealizowanej(ych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej(ych) co najmniej jednej usługi w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości (nie mniejszej niż 100.000,00 zł) wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi , że usługi zostały wykonane/ są wykonywane należycie - załącznik nr 3 siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten (wykaz) składają ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku a dokumenty potwierdzające należyte wykonanie składają ci z wykonawców, którzy potwierdzali spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 4) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 siwz 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty 1) ofertę cenową W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz (w formie papierowej) 18,30 PLN.
SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie wykonywania bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji nr ZGM 1 i 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie usług w zakresie wykonywania bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji nr ZGM 1 i 2 o powierzchni sprzątania - 183.534,66m2 w tym: - powierzchnia w częściach wspólnych budynków 41.714,41m2 - powierzchnia terenów zewnętrznych 141.820,25m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie wykonywania bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji ZGM nr 4 i 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w zakresie wykonywania bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno porządkowego w częściach wspólnych budynków i na terenach zewnętrznych będących w administracji ZGM nr 4 i 5 o powierzchni sprzątania - 147.740,93m2 w tym: - powierzchnia w częściach wspólnych budynków 43.543,66m2 - powierzchnia terenów zewnętrznych 104.197,27m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.