eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Płock: Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 224873 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy, ul. Przemysłowa 33, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640140, fax 024 3640141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej DR luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości do 3500 ton na czas zawarcia umowy (CPV 14440000-7). 2. Odbiór następować będzie transportem własnym. 3. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia nie może przekraczać odległości 150 km od siedziby Zamawiającego (Płock, ul. Przemysłowa 33). 4. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do załadunku przedmiotu zamówienia na podstawione przez Zamawiającego jednostki transportowe. 5. Odbiór soli następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r. 6. Podana ilość soli może być mniejsza i uzależniona będzie od ilości robót wykonywanych przez firmę, związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 7. Sól musi posiadać naturalne dodatki chlorków potasu, magnezu i wapnia oraz posiadać wysoką skuteczność rozpuszczania pokrywy śnieżnobiałej. 8. Przedmiot zmówienia musi spełniać określone normy i posiadać parametry jakościowe: a) jakość soli musi spełniać warunki wg normy PN-86/C-84081/02 b) ponadto musi posiadać: - zawartość wody wg PN-80/C-84081/20 max. do 2% - zawartość subst. nierozpuszczalnych wg PN-80C-8481/21 max. do 2,5% - zawartość NaCl wg PN-80/C-84081/31 min. 94% - zawartość CaCl2 wg PN-80/C-84081/25 - zawartość MgCl2 wg PN-80/C-84081/25 - zawartość siarczanów wg PN-80/C-84081/32 - skład ziarnowy wg PN-80/C-84081/10 9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego zamówieniem faxem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w.w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1), 4) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), 3) spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Podwykonawcy - zakres robót - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1-2 oraz pkt II. 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Płock, ul. Przemysłowa 33, pok nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.