eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie różnych urządzeń medycznych z podziałem na 12 zadań dla SP ZOZ Rypin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Rypin: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie różnych urządzeń medycznych z podziałem na 12 zadań dla SP ZOZ Rypin
Numer ogłoszenia: 224859 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie różnych urządzeń medycznych z podziałem na 12 zadań dla SP ZOZ Rypin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie różnych urządzeń medycznych z podziałem na 12 zadań dla SP ZOZ Rypin; 1). Koncentrator tlenu - sztuk 2 2). System przeciwodleżynowy - sztuk 11 3). Ssak akumulatorowo - sieciowy - sztuk 2 4). Wózek zabiegowy, mobilny - sztuk 2 5). Wózek leżący, mobilny -sztuk 3 6). Stolik zabiegowy Mayo hydrauliczny - sztuk 1 7). Wózek do przewożenia zwłok z przykryciem - sztuk 1 8). Pulsoksymetr - sztuk 1 9). Inhalator - sztuk 2 10). Pompa infuzyjna do morfiny kieszonkowa - sztuk 2 11). Wózek do zbierania pieluchomajtek - sztuk 2 12). Zestaw do higieny pacjenta z podnosnikiem - komplet 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentóew musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie konkretyzuje tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie konkretyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie konkretyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za za wykonanie zamówienia będzie zgodna z terminem określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Deklaracja Zgodności CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, wypełnione załączniki z parametrami techniczymi, wypelniony załącznik dotyczący warunków gwarancyjnych i pogwarancyjnych, który należy dołączyć oddzielnie do każdego urządzenia medycznego .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ, wzór umowy, zaparafowany na każdej stronie, stanowiący załącznik Nr 16 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymagał będzie zawarcia umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 16 do niniejszej SIWZ. 2.Zmiany umowy dokonane być mogą w formie pisemnej pod rygorem nieważności . 3.Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1)spowodują poprawienie parametrów technicznych, 2)wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 3)wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4.Spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500, przy ulicy 3 Maja 2, pokój Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500, ulica 3 Maja 2, w sekretariacie - pokój Nr 12. Otwarcie o godzinie: 10.15 w pokoju Nr 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie pochodzić będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koncentrator tlenu - sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrator tlenu, typu walizkowego, wyposażone w cztery kółka do łatwego transportu, urządzenie zbudowane z tworzywa odpornego na środki dezynfekujące, panel sterowania wraz z elektronicznym wyświetlaczem i uchwytem do transportu umieszczony na górnej części urządzenia ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System przeciwodleżynowy - sztuk 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System przeciwodleżynowy, z materacem wyposażonym w komory poprzeczne, umieszczone w min. 18 rzędach, wykonane ze wzmocnionego nylonem PCV , które powinny napełniać się i opróżniać na przemian co druga, materac wyposażony w wyłogi mocujące, pokryty odpinanym na zatrzaski półprzepuszczalnym pokrowcem nylonowym,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ssak akumulatorowo - sieciowy - sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny, akumulatorowo - sieciowy, przenośny, umożliwiający łatwe i szybkie wykorzystanie w oddziałach szpitalnych oraz przy transporcie pacjentów, żródło ssania zabezpieczone poprzez filtry antybakteryjne i hydrofobowe automatycznie odcinające ssanie po kontakcie z płynem/cieczą wbudowane we wkład workowy jednorazowego uzytku z funkcją samo zasysania i automatycznego uszczelniania bez konieczności wciskania wkładu w karnister. przyciski sterujące umieszczone na zewnętrznym przednim panelu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek zabiegowy, mobilny - sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek zabiegowy, mobilny,o konstrukcji wykonanej z kształtowników stalowych, pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek leżący,mobilny - sztuk 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wozek do przewozu chorych w pozycji leżącej, mobilny, o konstrukcji z kształtowników stalowych, pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV, wysokośc regulowana ręcznie za pomocą mechanizmu śrubowego ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stolik zabiegowy Mayo hydrauliczny - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik zabiegowy Mayo hydrauliczny , wykonany ze stali kwasoodpornej, blat z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą dźwigni nożnej ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wózek do przewożenia zwłok z przykryciem - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia zwłok z przykryciem, wysokość regulowana ręcznie za pomocą mechanizmu śrubowego, o konstrukcji kształtowników stalowych, pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV . Leże zdejmowane, służące jako nosze ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pulsoksymetr - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr, przezanczony dla dzieci i dorosłych, SpO2 zakres pomiaru - min. 70-100%, pomiar pulsu - zakres pomiaru - min. 30-250bpm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inhalator - sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator pneumatyczny, przeznaczony dla dzieci i dorosłych, przystosowany do pracy ciągłej,średnia wielkość rozpylanych cząstek - 2,7u, waga maksymalnie 1,5 kg,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pompa infuzyjna do morfiny, kieszonkowa - sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna do morfiny, kieszonkowa, przeznaczona i dostosowana do ciągłego noszenia przez pacjenta, tryby infuzji: ciągła dawka na żądanie, zakres szybkości infuzji min. 0 - 99 mm/godz, wielkość akceptowanych strzykawek : 2 - 35 ml, z funkcją bolusa,masa ok. 200g,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wózek do zbierania pieluchomajtek - sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do zbierania pieluchomajtek, staelaż pojedyńczy na brudną bieliznę lub odpady z systemem pedałowym, stabilna konstrukcja ze stali nierdzewnej, calkowicie spawana, bez śrub, łatwa do utrzymania w czystości , stelaż wyposażony w wyjmowaną dolną półkę z tworzywa ABS zabezpieczającą podlogę przed zabrudzeniem, stelaż w górnej części wyposażony w gumowy kołnierz o szerokości min. 480 mm z możliwością zamocowania worków o pojemności 40 l, szczelnie zamykany o otwierany za pomocą dźwigni nożnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do higieny pacjenta z podnośnikiem - komplet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do higieny pacjenta z podnosnikiem, niecka wanny w kształcie dziurki od klucza z rozszerzoniem przy ramionach w celu nieograniczonego dostepu do obręczy barkowej w czasie wykonywania masazu podwodnego, wykonana z włókna szklanego, regulacja wysokości wanny,zakres podnoszenia wanny - ruch roboczy pionowy min. 400 mm, udźwig wanny nie mniejszy niż 400kg,długość całkowita wanny od 2200 - 2350 mm, panel elektryczny sterujący podnoszeniem i opuszczeniem wanny, nalewaniem wody do wanny, prysznicem i systemem dezynfekcji, wodny mikser termostatyczny zapewniający ochronę przed poparzeniem, wanna wyposażona w hydromasaż w postaci centralnej dyszy wylotowej o regulowanej sile i kierunku strumienia z możliwością zastapienia tej dyszy wężem do hydromasażu z regulacją napowietrznaia strumienia .Podnośnik przystosowany do współpracy z wanną opisaną w załączniku Nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.