eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzegląd Elektrowni Wodnej Jeziorsko o mocy 4 MW (2 turbozespoły, każdy o mocy 2 MW) w roku 2013, pow. Poddębice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Poznań: Przegląd Elektrowni Wodnej Jeziorsko o mocy 4 MW (2 turbozespoły, każdy o mocy 2 MW) w roku 2013, pow. Poddębice
Numer ogłoszenia: 224853 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd Elektrowni Wodnej Jeziorsko o mocy 4 MW (2 turbozespoły, każdy o mocy 2 MW) w roku 2013, pow. Poddębice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przegląd Elektrowni Wodnej Jeziorsko o mocy 4 MW (2 turbozespoły, każdy o mocy 2 MW) w roku 2013, pow. Poddębice. Przegląd techniczny jednego turbozespołu obejmuje: 1. Prace przygotowawcze do przeglądu turbozespołu w tym praca dźwigu przy opuszczaniu zastawek remontowych. 2. Przegląd, konserwacja wszystkich układów mechaniczno-elektrycznych sterowania, sygnalizacji, zabezpieczeń i regulacji biorących udział w pracy turbozespołu. 3. Przegląd, konserwacja sekcji rozdzielni średniego napięcia Typ D 20 15 kV, wymiana oleju w wyłącznikach małoolejowych . 4. Przegląd, konserwacja sekcji rozdzielni niskiego napięcia Typ MS-76-A 0,4 kV - rozdzielni głównej, potrzeb własnych, ujęcia wody, oświetlenia i gniazd wtykowych. 5. Przegląd, konserwacja, badanie oleju transformatorów blokowych i potrzeb własnych Typ TNOSAA moc 3150 kVA i Typ TNOSG-160/20PNS 6. Przegląd, konserwacja układu wzbudzenia i regulacji napięcia Typ WG Sy-27wc. 7. Przegląd, konserwacja układu regulatora obrotów turbiny Typ RTKS-14 8. Przegląd, konserwacja, regulacja układów pomiarowych - wody górnej, dolnej, za kratami. 9. Przegląd, konserwacja, regulacja falownika tyrystorowego Typ TSM 1,5M. 10. Przegląd, konserwacja układu wzbudzenia generatora, wymiana szczotek wzbudzenia początkowego. 11. Przegląd, konserwacja łączników aparatu kierowniczego turbozespołu. 12. Spasowanie aparatu kierowniczego turbiny Kaplana na szczelność i smarowanie łopat aparatu kierowniczego. 13. Przegląd, konserwacja układów smarowania łożysk prowadzących turbiny Kaplana. 14. Przegląd, konserwacja instalacji UZO (uszczelnienie i czyszczenie filtrów olejowych), regulacja zabezpieczeń hydraulicznych turbiny Kaplana. 15. Przegląd, konserwacja siłowników i instalacji serwomotoru turbiny Kaplana . 16. Wymiana zużytych uszczelnień serwomotoru turbiny Kaplana. 17. Przegląd, konserwacja układu hamowania turbozespołu (wymiana okładzin hamulcowych). 18. Przegląd, konserwacja uszczelnień podłogi turbiny . 19. Wymiana uszczelnień klap aparatu kierowniczego turbiny. 20. Przegląd, konserwacja układu chłodzenia turbozespołu. 21. Mycie i konserwacja uzwojeń stojana generatora. 22. Regulacja ewentualna naprawa drążków siłowników kierownicy turbiny . 23. Przegląd, konserwacja zasuwy awaryjnej na ujęciu wody do elektrowni. 24. Przegląd instalacji systemu odwadniania turbiny. 25. Pomiary drgań turbozespołu po przeglądzie. 26. Praca dźwigu przy podnoszeniu zastawek remontowych. 27. Naprawy skutków kawitacji turbiny (prace spawalnicze przy usuwaniu skutków kawitacji w płaszczu wykonanym ze staliwa węglowego turbin elektrowni wodnej Jeziorsko) - napawanie 200 dm2 na jedną turbinę, (dodatkowo należy podać cenę jednostkową za 1 dm2 napawania). Powyższa specyfikacja dotyczy zakresu robót do wykonania w czasie przeglądu jednej turbiny. Przetarg dotyczy przeglądu dwóch turbin, w związku z czym cena końcowa oferty winna składać się z wyceny robót na jednej turbinie pomnożona x 2. Dodatkowe uwagi: - Umowa zawarta zostanie na okres od daty podpisania umowy do 15.12.2013 r. - Oferent udzieli gwarancji min 12 miesięcy na wykonany zakres prac, licząc od dnia komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy; - Złożona oferta powinna zawierać opis zakresu prac i cenę dla poszczególnych pozycji wg Specyfikacji Technicznej; - Zakres napraw skutków kawitacji w Specyfikacji Technicznej został podany tylko w celu określenia wartości umowy. Faktyczny zakres robót (napawanie) określony zostanie szczegółowo po odwodnieniu turbin i komisyjnym ustaleniu wielkości ubytków (protokół z oględzin). Zakres robót do wykonania musi być potwierdzony przez Kierownika Elektrowni, Głównego Mechanika RZGW, Kierownika Wydziału UH RZGW; - Harmonogram prac ustalony zostanie w porozumieniu z Kierownikiem Elektrowni - Po wykonanym przeglądzie Wykonawca wybrany w wyniku przetargu przedstawi Sprawozdanie w formie pisemnej z wykonanych prac wraz z oceną stanu urządzeń oraz wytypuje te urządzenia, które wymagają remontu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w szczególności jeżeli zakres prac (napawanie), po odwodnieniu turbin i komisyjnym ustaleniu ubytków, okaże się większy niż przewidziany w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winien udokumentować, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było wykonanie: 1) co najmniej 3 przeglądów lub remontów elektrowni wodnych o mocy 4 MW lub większych, 2) co najmniej 3 remontów turbin elektrowni wodnych w zakresie napraw skutków kawitacji - napawanie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1 osobę (kierownik/osoba prowadząca prace) posiadającą uprawnienia elektryczne SEP Dozoru i Eksploatacji do 15 kV lub bez ograniczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    3 usługi, których przedmiotem było wykonanie: 1) co najmniej 3 przeglądów lub remontów elektrowni wodnych o mocy 4 MW lub większych, 2) co najmniej 3 remontów turbin elektrowni wodnych w zakresie napraw skutków kawitacji - napawanie,;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Wycena oferty sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Oświadczenie dotyczące przynalezności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiacym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-11 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi pracami, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją działania bądź zaniechania którejkolwiek ze stron, - z powodu zmiany danych teleadresowych lub zmiany osób wskazanych w § 5 umowy, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu zamówienia, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 310, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.