eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › utworzenie szkolnego placu zabaw przy SP Nr 12 z Odzdziałami Integracyjnymi w ramacz pRządowego programu Radosna Szkoła

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Numer ogłoszenia: 224851 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 214931 - 2010 data 10.08.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu, ul. Gomółki 43, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 72 65 610, fax. 076 72 65 610.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: I.2).
  • W ogłoszeniu jest: RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa..
  • W ogłoszeniu powinno być: RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka Samorządowa - Szkoła Podstawowa nr 12 w Głogowie.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1).
  • W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie szkolnego placu zabaw przy SP Nr 12 z Odzdziałami Integracyjnymi w ramacz pRządowego programu Radosna Szkoła..
  • W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie szkolnego placu zabaw przy SP Nr 12 z Odzdziałami Integracyjnymi w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Nr 12 w Głogowie Gomółki 43 dzień 24.08.2010..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Nr 12 w Głogowie Gomółki 43.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.5).
  • W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą: do 24.09.2010..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą: okres w dniach : 30( od ostatecznego terminu składania ofert ).

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.3.1).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: * nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.5).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową.
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 6. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zakres robót obejmuje : a) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 500 m2. b) Dostawa i montaż sprzętu i tablicy na plac zabaw. 1. Huśtawka podwójna - 1 szt. 2. Huśtawka wagowa - 2 szt. 3. Drabinka pozioma - 1 szt. 4. Małpi gaj - 1 szt. 5. Ławka parkowa - 3 szt. 6. Równoważnia - 1 szt. 7. TR Liść - 1 szt. 8. Zestaw wspinaczkowy - 1 szt. 9. Tablica o przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 10 do SIWZ - 1 szt. Treść regulaminu zostanie uzgodniona po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. c) Pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw : 1. Nawierzchnią na której Wykonawca zainstaluje sprzęt rekreacyjny, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 1,50 m, piankową lub gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, typu Childs Play 170, zgodną z Polskimi Normami, pow. ok. 260 ,05 m2. 2. Nawierzchnią typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, typu Childs Play Rekreacja, zgodną z Polskimi Normami, pow. ok. 54,58 m2. 3. Powierzchnia ok. 185,37 m2 pokryta zielenią. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.1).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i w tym względzie są przedsiębiorcami w rozumieniu Art. 2 i Art. 4 ust. 1 i 2, prowadzącymi działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami ); 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.2).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: a) wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. trzech robót obejmujących wykonanie placów zabaw o powierzchni min. 500 m2 każda, w których zakres wchodziło: 1. Wykonanie podbudowy, 2. Położenie nawierzchni piankowej lub gumowej, nawierzchni typu TARTAN lub podobnej oraz nawierzchni trawiastej, 3. Montaż sprzętu na placu zabaw. 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.3).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: nie dotyczy.
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.4).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; b) kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.5).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: a) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 200.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Tak:7. Zmiany umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : 1) Wykonawca może wystąpić o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania specyfikacji technicznych i innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany, c) zawieszenia robót przez Zamawiającego, 2) Wykonawca może wystąpić o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) siły wyższej, klęski żywiołowej d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, e) niewypałów i niewybuchów, f) wykopalisk archeologicznych nie przewidywanych w SIWZ, 3) Pozostałe zmiany a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę , b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy, d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Ksh. 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku : a/ wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności do których Wykonawca był zobowiązany, b/ działań osób trzecich lub organów władzy publicznej ,które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, c/ wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert, procedury protestacyjnej, procedury odwoławczej. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany przedmiotu umowy w zakresie przedmiotowym i finansowym w przypadku : a/ konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych, b/ ograniczenia zakresu, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.