Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464148/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23855,Dostawa-artykulow-gospodarczych-na-potrzeby-RZGW-w-Poznaniu.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b0a6e5-5338-481d-be8e-f60484dd3070
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.56.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 37177,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34470,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGWw Poznaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 10199,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGWw Poznaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 17654 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGWw Poznaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 8190,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGWw Poznaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 1133,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11593,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17419,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11593,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tomasiak Firma Handlowo – Usługowa ZAKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343314345
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 20
7.3.4) Miejscowość: Barcice,
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11593,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17755,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20419,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17755,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tomasiak Firma Handlowo – Usługowa ZAKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343314345
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 20
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17775,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10715,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10715,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10715,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tomasiak Firma Handlowo – Usługowa ZAKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343314345
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 20,
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Tomasiak Firma Handlowo-Usługowa ZAKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10715,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2334,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3463,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2334,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.3) Ulica: ul. Barwinek 5/26
7.3.4) Miejscowość: Kielce,
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2334,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej pn. "Kwiatowa Dolina"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Naprawa i konserwacja małej architektury i infrastruktury na terenach zieleni miejskiej w Bydgoszczy
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne selektywnie zbierane w ilości 2500 szt
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





