Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Konopnica: Modernizacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie -adaptacja pomieszczeń poddasza
Numer ogłoszenia: 224801 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja", Strobin 12, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, fax 0-43 842 41 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: stowarzyszenienadzieja.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie -adaptacja pomieszczeń poddasza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń na poddaszu budynku stowarzyszenia -środowiskowy dom samopomocy w Strobinie dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Strobin, gm. Konopnica; wraz z ich termomodernizacją oraz wykonanie zadaszeń 3 wejść do budynku (wiatrołapów). Istniejący stan i jego ocena Aktualnie pomieszczenia poddasza są w stanie surowym, niewykończonym; powierzchnia podlegająca opracowaniu - 334 m2. Zakres robót Zakres robót określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Zakres robót obejmuje: Wykonanie posadzek z paneli podłogowych na istniejących warstwach podłogowych (do wykonania warstwa wyrównawcza). Wykonanie dodatkowych ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie stalowym, Osadzenie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien do każdego pomieszczenia. Wykonanie dwóch węzłów sanitarnych Wykonanie izolacji termicznej (wełną mineralną) połaci dachowych, wraz z podbiciem płytą g-k. Rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej w ramach rozbudowy istniejących sieci, do nowo powstałych pomieszczeń. Wykonanie 1 wiatrołapu przeszklonego oraz 2 zadaszeń nad istniejącymi wejściami do budynku. Warunki wykonania zamówienia Warunki wykonania niniejszego zamówienia określają: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - Specyfikacja Warunków Wykonania i Odbioru Robót. - Wzór umowy. - Opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami Ogólny opis robót składających się na zamówienie Dostarczenie materiałów na teren budowy. Zabezpieczenie terenu budowy, zamontowanie pomostów transportowych daszków zabezpieczających, ustawienie zastaw zabezpieczających, itp. Wykonanie robót wykończeniowych na poddaszu budynku (roboty budowlano-montażowe). Posprzątanie pomieszczeń i terenu budowy z pozostałych materiałów i śmieci. Rozebranie zabezpieczeń terenu budowy. Materiały Wszystkie materiały użyte w czasie remontu powinny posiadać wymagane przepisami atesty. Wymiary podane na rysunkach stanowią tylko podstawę do dokonania wyceny oferty, natomiast rzeczywiste wymiary Wykonawca musi pobrać z natury, zgłaszając się do inspektora nadzoru budowlanego i ustalić z nim termin wykonania tych pomiarów. Postanowienia końcowe Kolejność wykonywania prac należy uzgodnić z właścicielem obiektu i na podstawie tych uzgodnień opracować harmonogram wykonywania prac dostosowany do terminu wykonania całego zamierzenia zawartego w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. Prace należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, prace uciążliwe dla użytkowników obiektu należy prowadzić w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 10 000 zł, Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 5% ceny oferowanej brutto.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1). Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2).Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 3).Złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4).Spełnia poniższe minimalne wymagania: a). posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 350 000 zł. b). w ciągu ostatnich trzech lat jeżeli okres zamówienia jest krótszy- w tym okresie realizował minimum dwa zadania inwestycyjne tzw. roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymują liczbę punktów według powyżej opisanych zasad. Za każde zrealizowane zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, zamawiający przyzna jeden punkt 1 W przypadku gdy Wykonawcy uzyskują te sama liczbę punktów, o wyborze Wykonawcy decydować będzie sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających opisane powyżej.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia). niespełna treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia na dokumentach przez tłumacza przysięgłego na język polski.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1). oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3). Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5).Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w punkcie 2, 4-5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wobec).nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c).nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2 zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w punkcie 2, składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,. Której dokumenty dotyczą: Dokumenty o których mowa w ust 2.1.lit. a, b oraz ust 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej ni z 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 2.1. lit c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów których mowa w ust 2.1. i 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w ust 2,2-2.5, oświadczenie o którym mowa w ust 2.1 powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 2.4 W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5.W przypadku gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Pełnomocnictwo (a). 6).Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w ust. 1.4 lit. B z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.Dokumenty opisane w punkcie 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają odpowiednio tak, aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stowarzyszenienadzieja.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Nadzieja w Konopnicy siedziba: Strobin 12, w godzinach 8:00-16:00 wpłata 250 PLN na konto 431160 2202 0000 0000 4318 5691.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja w Konopnicy Strobin 12 , do godz. 10:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI KONOPNICA
więcej: przetargi KONOPNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.