eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopnica › Modernizacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie - adaptacja pomieszczeń poddasza - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Konopnica: Modernizacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie - adaptacja pomieszczeń poddasza - etap II
Numer ogłoszenia: 235422 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224801 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja", Strobin, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, fax 0-43 842 41 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie - adaptacja pomieszczeń poddasza - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń na poddaszu budynku stowarzyszenia -środowiskowy dom samopomocy w Strobinie dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Strobin, gm. Konopnica; wraz z ich termomodernizacją oraz wykonanie zadaszeń 3 wejść do budynku (wiatrołapów). Istniejący stan i jego ocena Aktualnie pomieszczenia poddasza są w stanie surowym, niewykończonym; powierzchnia podlegająca opracowaniu - 334 m2. Zakres robót Zakres robót określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Zakres robót obejmuje: Wykonanie posadzek z paneli podłogowych na istniejących warstwach podłogowych (do wykonania warstwa wyrównawcza). Wykonanie dodatkowych ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie stalowym, Osadzenie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien do każdego pomieszczenia. Wykonanie dwóch węzłów sanitarnych Wykonanie izolacji termicznej (wełną mineralną) połaci dachowych, wraz z podbiciem płytą g-k. Rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej w ramach rozbudowy istniejących sieci, do nowo powstałych pomieszczeń. Wykonanie 1 wiatrołapu przeszklonego oraz 2 zadaszeń nad istniejącymi wejściami do budynku. Warunki wykonania zamówienia Warunki wykonania niniejszego zamówienia określają: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - Specyfikacja Warunków Wykonania i Odbioru Robót. - Wzór umowy. - Opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami Ogólny opis robót składających się na zamówienie Dostarczenie materiałów na teren budowy. Zabezpieczenie terenu budowy, zamontowanie pomostów transportowych daszków zabezpieczających, ustawienie zastaw zabezpieczających, itp. Wykonanie robót wykończeniowych na poddaszu budynku (roboty budowlano-montażowe). Posprzątanie pomieszczeń i terenu budowy z pozostałych materiałów i śmieci. Rozebranie zabezpieczeń terenu budowy. Materiały Wszystkie materiały użyte w czasie remontu powinny posiadać wymagane przepisami atesty. Wymiary podane na rysunkach stanowią tylko podstawę do dokonania wyceny oferty, natomiast rzeczywiste wymiary Wykonawca musi pobrać z natury, zgłaszając się do inspektora nadzoru budowlanego i ustalić z nim termin wykonania tych pomiarów. Postanowienia końcowe Kolejność wykonywania prac należy uzgodnić z właścicielem obiektu i na podstawie tych uzgodnień opracować harmonogram wykonywania prac dostosowany do terminu wykonania całego zamierzenia zawartego w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. Prace należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, prace uciążliwe dla użytkowników obiektu należy prowadzić w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 212985,78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany REM-A-BUD mgr inż. Stanisław Wielowski ul. POW 52 98-200 Sieradz, POW 52, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 212985.78
  • Oferta z najniższą ceną: 212985.78 / oferta z najwyższą ceną: 212985.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.