eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacji instalacji alarmowej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Wrocław: Usługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacji instalacji alarmowej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław.
Numer ogłoszenia: 224693 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacji instalacji alarmowej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacja instalacji alarmowej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zgodnie z nomenklaturą Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż urządzeń do monitoringu elektronicznego, utrzymywanie tych urządzeń w stanie sprawności technicznej, zapewnienie przy ich pomocy w połączeniu z działaniem mobilnych patroli - ochrony budynków przed dostępem osób niepowołanych. Obiekty objęte monitornigiem położone są przy ul: ul. Borowskiej 1/3 - powierzchnia 1281,55 m2, ul. Budziszyńskiej 65 - powierzchnia 331,88 m2, ul. Jerzmanowskiej 94 - powierzchnia 240,00 m2, ul. Ks. Witolda 60/72 - powierzchnia 1833,00 m2, ul. Ks. Witolda 4 - powierzchnia 330,00 m2, ul. Harcerskiej 40 - powierzchnia 190,30 m2, ul. Dubois 33/35 - powierzchnia 610,42 m2, ul. Kluczborskiej 31/33 - powierzchnia 610,42 m2, ul. Osobowickiej 114 - powierzchnia 1082,02 m2, pl. Piłsudskiego 2/4 - powierzchnia 1684,02 m2,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.: licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia na wykonywanie zadań związanych z ochroną mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 ze zmianami). 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie w ramach jednej umowy co najmniej jedną usługę ochrony mienia w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 3 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna koncesja, uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.). 4.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5.Wykaz co najmniej 4 osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie ochrony osób i mienia, tj. licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221) - (załącznik nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia wskazanych osób tj. licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. C.Doświadczenie - wymagane dokumenty: 6.Wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierający co najmniej jedną usługę ochrony mienia wykonywaną w ramach jednej umowy w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. z podaniem: przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji i miejsca wykonania, powierzchni obiektów, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego lub w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ul. Grabiszyńska 257 pok. 101 w cenie 5 PLN (po uprzednim złożeniu wniosku)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 105 lub poczta na adres: ZZK ul. Św. Elzbiety 3; 50-111Wrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.