Og³oszenie z dnia 2025-11-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. - MOSiR 27/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mosirplock.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. - MOSiR 27/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b101cab1-e811-4978-a3c3-ab1c8fc3cc93
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00555043
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b101cab1-e811-4978-a3c3-ab1c8fc3cc933.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji równie¿ za po¶rednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl – nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji równie¿ za po¶rednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl – nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu.
3. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie.
5. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .txt .xps .odt .rtf .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie formatu: zip .tar .gz (.gzip) .7Z
6. Szczegó³y dot. komunikacji znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): I. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.;
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych wyznaczony zosta³ Inspektorem Ochrony Danych,
z którym mo¿na siê kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: Inspektor danych osobowych Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 P³ock; e-mail: iod@mosirplock.pl
3. Dane osobowe uczestnika postêpowania o udzielenie zamówienia przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z podpisaniem i wykonywaniem umowy;
4. Odbiorcami danych osobowych uczestnika postêpowania o udzielenie zamówienia bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu
o dostêp do informacji publicznej;
5. Dane osobowe uczestnika postêpowania o udzielenie zamówienia bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15;
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym
do wziêcia w nim udzia³u, a nastêpnie wykonywania umowy (w przypadku nie podania danych Zamawiaj±cy mo¿e odrzuciæ ofertê);
7. W odniesieniu do danych osobowych uczestnika postêpowania o udzielenie zamówienia decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Uczestnik postêpowania o udzielenie zamówienia posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Uczestnikowi postêpowania o udzielenie zamówienia nie przys³uguje:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 27/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o. o., zlokalizowanych na terenie miasta P³ocka. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1) fizyczna ochrona osób i mienia w obiektach Zamawiaj±cego,
2) ochrona w formie monitoringu, polegaj±cego na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych,
3) ca³odobowy kontakt z mobiln± grup± interwencyjn±,
4) konwojowanie warto¶ci pieniê¿nych z obiektów Zamawiaj±cego - do wskazanego banku na terenie miasta P³ocka.
Ochronie podlegaj± obiekty i tereny Zamawiaj±cego wraz z mieniem i osobami przebywaj±cymi w obiektach i na terenie objêtym ochron±.
Szczegó³y znajduj± siê w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium: Cena - 100 %.
2. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w z³o¿onej Ofercie.
3. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby: Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez Ministra spraw wewnêtrznych i administracji – zgodnie ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe - w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ w sposób nale¿yty lub wykonuje nadal, co najmniej:
a) jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia, której warto¶æ w okresie 12 miesiêcy wynosi minimum 250 000,00 z³ brutto – zrealizowanej w ramach jednej umowy.
W przypadku us³ug nadal wykonywanych Wykonawca musi wykazaæ, i¿ na dzieñ sk³adania ofert wykona³ zakres wskazany w ww. warunku.
W przypadku warto¶ci wyra¿onej w walucie obcej, Zamawiaj±cy dla oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu przyjmie do przeliczenia tej warto¶ci ¶redni kurs NBP tej waluty z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu, a je¿eli w tym dniu ¶redni kurs nie by³ publikowany, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs NBP z pierwszego nastêpnego dnia, w którym kurs dla tej waluty zosta³ opublikowany.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) o¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³. nr 9 do SWZ,
Oferta wspólna (konsorcjum, Spó³ka cywilna itp.) - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Pe³nomocnik (LIDER) umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego z Wykonawców, osobno dla ka¿dego z Wykonawców.
4) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7-10 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – wg wzoru bêd±cego za³. nr 10 do SWZ; (sk³ada tak¿e ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców; dot. tak¿e podmiotu udostêpniaj±cego zasoby)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) potwierdzenie posiadania uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (o którym mowa w Rozdz. V pkt 1 ppkt 2 Dzia³u I SWZ) - w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ kopiê koncesji (potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, udzielonej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, zgodnie z ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2) potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykazu us³ug (Za³. nr 8 do SWZ), o których mowa w Rozdz. V pkt 1 ppkt 4 Dzia³u I SWZ, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
UWAGA: W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 4.500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert.2. Wadium mo¿e byæ wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
Porêczenie/gwarancja wymienione w ust. 2, ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/ porêczenia obejmowa³ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium - Ochrona MOSiR 27/2025.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, wskazanym w pkt. 3 powy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporz±dzonej przez Wykonawcê, nie jest warunkiem wystarczaj±cym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem elektronicznym przez Gwaranta.
W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, kiedy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych, w tre¶ci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych musz± znajdowaæ siê wszystkie podmioty (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej itp.) wymienione jako Wykonawcy.
6. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 97, art. 98 (zwrot wadium, zatrzymanie wadium) oraz art. 307 ust. 4 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. Oferta wspólna1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spó³ka cywilna itp.). Oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej partnerów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy.
2) Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to (spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu):
a) warunek okre¶lony w ust. 1 pkt 2 (posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej), musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
b) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt. 4 (zdolno¶æ zawodowa, w zakresie do¶wiadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.
4) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy- zgodnie art. 445 ust. 1 ustawy.
4) W przypadku oferty wspólnej:
a) ka¿dy z Wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia (o którym mowa w ppkt. 1) i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o którym mowa w ppkt. 2) w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± us³ugê wykonaj± poszczególni Wykonawcy, na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp – Za³. nr 7 do SWZ.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców oraz stosownych pe³nomocnictw.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dzia³ III SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-31
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena-100%SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od 31.12.2025r. od godz. 7:00 do 31.12.2026 r. do godz. 7:00. Termin obowi±zywania umowy, dla ka¿dego z obiektów Zamawiaj±cego, zawieraj±cy siê w terminie okre¶lonym w ust. 1 powy¿ej, zosta³ okre¶lony w Tabeli nr 1 - Dzia³ II SWZ.INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowej (sprzeda¿ i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespo³u Szkó³ im. Stanis³awa Staszica w G±binie
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2026.
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z siedzib Urzêdu Miasta P³ocka w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa paliw ciek³ych w 2026r.
- ,,Dostawa artyku³ów chemicznych dla jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego na 2026 rok"
- Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. - MOSiR 27/2025
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia oraz obs³uga stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego O¶rodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony mienia w zakresie elektr. zabezpieczenia antyw³am. i monitorowania 7 obiektów oraz ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie BMw£ od 01.02.2026 r. do 31.01.2027 r.
- Us³uga zapewnienia ca³odobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.po¿. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Ruciñskiej w Bydgoszczy
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w Brodnicy
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Szko³y Podstawowej nr 42 we Wroc³awiu. CPV 79710000-4.
- Fizyczna ochrona osób i mienia budynków S±du Rejonowego w Wodzis³awiu ¦l±skim wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





