Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Nowa Ruda: Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie.
Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum
Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec
Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów
Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 o_Drogosław
Numer ogłoszenia: 224654 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie , ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8722202, 8722203, fax. 074 8722204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.nowaruda.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 o_Drogosław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy w rozumieniu art. 2, ust. 2) ustawy. 4.1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 o_Drogosław Zamawiający oczekuje ceny jednostkowej netto i brutto za 1 r-g dla niżej wymienionego sprzętu w rozbiciu na poszczególne zadania. A.Star skrzynia lub Jelcz B.Polonez-track, Nysa, Lublin lub inny osobowo-ciężarowy C.Ciągnik z przyczepą (jeśli posiada) D.Wysięgnik koszowy (jeśli posiada) Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu w skali miesiąca wynosi: A.Star skrzynia lub Jelcz - 95 B.Polonez-track, Nysa, Lublin lub inny osobowo-ciężarowy - 260 C.Ciągnik z przyczepą (jeśli posiada) - 10 D.Wysięgnik koszowy (jeśli posiada) - 8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00 - 60.12.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy]; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy]; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy]; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej. Warunek 1: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek 2: Oświadczenie, Warunek 3: Oświadczenie, Warunek 4: Oświadczenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Adres: ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Adres: ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.