Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Gdynia: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONYWANIU NAPRAW I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI NA TERENIE MIASTA GDYNI- Rejon 3
Numer ogłoszenia: 224570 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONYWANIU NAPRAW I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI NA TERENIE MIASTA GDYNI- Rejon 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni na terenie miasta Gdyni - Rejon 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) mapa sytuacyjna - załącznik nr 1A do siwz b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - roboty bitumiczne i brukarskie - załącznik nr 2A do siwz - roboty na obiektach inżynierskich - załącznik nr 2B do siwz - oznakowanie - załącznik nr 2C do siwz c) przedmiar robót: - roboty bitumiczne - załącznik nr 3 do siwz - roboty brukarskie - załącznik nr 4 do siwz - roboty na obiektach inżynierskich - załącznik nr 5 do siwz - oznakowanie poziome- załącznik nr 6A do siwz - oznakowanie pionowe- załącznik nr 6B do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 106000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej: - 1 robotę budowlaną dotyczącą napraw i konserwacji nawierzchni polegającą na bieżącym usuwaniu uszkodzeń powstających na drogach w wyniku ich eksploatacji, wypadków, awarii, - 1 robotę budowlaną polegającą na utrzymaniu i wykonywaniu oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu robót naprawczych, konserwacyjnych i remontowych na obiektach inżynierskich, na kwotę łączną co najmniej 1.000.000 zł, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, b) dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 1 wytwórnią mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażoną w urządzenia automatycznego sterowania ze zautomatyzowanym i sterowanym elektronicznie dozowaniem składników, zlokalizowanej w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na teren budowy; w przypadku braku dysponowania wskazaną wytwórnią Wykonawca musi dysponować umową zapewniającą stałe dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, - 1 frezarką, - 1 skrapiarką samochodową, - 1 układarką do masy bitumicznej z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy, - 2 kotłami transportowo-produkcyjnymi do asfaltu lanego, - 2 samochodami skrzyniowymi z HDS, - 2 pojazdami wyposażonymi w tablice zamykające U-26A, - 1 samochodem osobowym do bieżących objazdów rejonu, - 1 walcem samojezdnym ogumionym, - 2 walcami samojezdnymi stalowymi gładkimi, - 3 piłami spalinowymi do cięcia nawierzchni, - 3 zagęszczarkami wibracyjnymi spalinowymi, - 1 równiarką samojezdną, - 2 sprężarkami powietrza przewoźnymi spalinowymi, - 1 koparko-spycharką, - 1 spawarką, - 2 agregatami prądotwórczymi, - 1 giętarką do rur, - 2 malowarkami ręcznymi pchanymi, - 2 maszynami do przerobu destruktu bitumicznego tzw. recykler, - 1 termosem do przewozu mieszanki mineralno-bitumicznej. c) wykażą się co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności mostowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 z późn.zm.), - i jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności drogowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 z późn.zm.), Zamawiający nie dopuszcza posiadania w/w uprawnień przez 1 osobę. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły [spełnia - nie spełnia], na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do siwz, 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do siwz, 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem kopii uprawnień oraz kopii aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w w/w zakresie. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć Kosztorysy ofertowe, wg przedmiarów Zamawiającego. 3) Złożyć ZESTAWIENIE ZBIORCZE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.1 do siwz. 4) Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 10 wraz ze wskazaniem zakresu prac powierzonych podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1) w pkt 1 ppkt 1, 3, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2) w pkt 1 ppkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 4.1) lit. a i c oraz pkt 4.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, w przypadku pkt 4.1) lit. a i c oraz pkt 4.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/drogi3.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 115..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.11.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin zakończenia robót: 31.12.2010 r. OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 15.10.2008 , godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 104. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Bogusław Moniuszko tel. (058) 761 20 21 w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych : Ewa Jodłowska., tel. (058) 761 20 88 w godz. 7.30 - 15.30.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ZAKUP WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO I NIEMEDYCZNEGO DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI PULMONOLOGICZNEJ SZPITALI POMORSKICH W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Przeprowadzenie badań EFL obiektów infrastruktury lotniskowej w rejonie odpowiedzialności RZI Gdynia. Lotnisko EPOK Oksywie. Lotnisko EPMB Malbork. Lotnisko EPPG Pruszcz Gdański.
- Relokacja serwerowni IM
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę urządzeń do inżynierii odwrotnej z instalacją i szkoleniem
- Dostawa 2 sztuk kabla światłowodowo-elektrycznego wraz z hybrydowymi złączami podwodnymi II
- CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem bieżni elektrycznych i orbitreka CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem sprzętu i wyposażenia sportowego CZĘŚĆ III - dostawa wraz z montażem tablicy wyników
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej 2491D Wleń-Pilchowice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 75+570 (77+474) do km 75+970 (77+874) - nr postępowania 160/25
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- NAPRAWA NAWIERZCHNI JEZDCNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1385N UL. OLSZTYŃSKA W BRANIEWIE
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 787 na odcinku od km 3+300 do km 4+548 na terenie miasta Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 178/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.