eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup mebli i wyposażenia użytkowo-technologicznego obiektu Centrum Wystawienniczo Kongresowego w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Opole: Zakup mebli i wyposażenia użytkowo-technologicznego obiektu Centrum Wystawienniczo Kongresowego w Opolu
Numer ogłoszenia: 224371 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli i wyposażenia użytkowo-technologicznego obiektu Centrum Wystawienniczo Kongresowego w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z ustawieniem i usługą montażu oraz fabrycznie nowego wyposażenia użytkowo - technologicznego wraz z usługą montażu do Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu realizowanego w ramach projektu Regionalne Centrum Biznesu. Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu z możliwością składania ofert częściowych. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.00.00.00-0, 39.00.00.00-2, 42.99.90.00-5, 39.00.00.00-2, 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a. poświadczenie, b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dla zadania 1 warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej jedną dostawę trybun składanych. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług) - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla każdego zadania Zamawiający żąda złożenia opisów w postaci wypełnionego wykazu sprzętu zestawienia urządzeń, sprzętu i wyposażenia - mebli. Wypełniając wykaz sprzętu należy podać wszystkie parametry techniczne oferowanego sprzętu w kolumnie pn. Parametry oferowanego sprzętu. Należy podać parametry techniczne i użytkowe oferowanego sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli, uwzględniając wszystkie parametry wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. oraz karty katalogowe lub projekty, prospekty lub foldery wszystkich rodzajów sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli szczegółowe specyfikacje przedstawiające sposób wykonania, wykończenia i jakość oferowanego sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli, ze wskazaniem, których pozycji z oferty dotyczą. Zdjęcia i projekty oferowanych sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli powinny być opisane w sposób umożliwiający ich przyporządkowanie poszczególnym sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli opisanym w specyfikacji oferowanego wyposażenia. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, a w szczególności na jej zakres i cenę (wprowadzenie akcyzy, zmianę wysokości podatku VAT), 3. wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację umowy. 4. Zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem dostawy, w przypadku wycofania sprzętu zaproponowanego w ofercie z produkcji lub z rynku, pod warunkiem jednak, że zmieniony sprzęt spełnia warunki techniczne określone w dokumentacji lub jego cechy są lepsze, a zmiana nie powoduje wzrostu ceny oferty. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2013&mc=11
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Zamówień Publicznych, 45-018 Opole, Pl. Wolności 7-8 pok. 118 w godz. 7.30.-15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013Inwestujemy w Twoją przyszłość Regionalne Centrum Biznesu - Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Nr projektu: WND-RPOP.01.01.01-16-001/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie sceniczne - trybuny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa trybun do Centrum Wystawienniczo - Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie sceniczne - podesty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podestów do Centrum Wystawienniczo Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie magazynowe -urządzenia i meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i mebli do magazynu Centrum Wystawienniczo Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie porządkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny sprzątającej, kompaktowej szorowarki oraz profesjonalnego odkurzacza do Centrum Wystawienniczo Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń AGD do Centrum Wystawienniczo Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych do Centrum Wystawienniczo Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.