To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-22
Zabrze: Świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir - vivre.
Numer ogłoszenia: 224351 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192495 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir - vivre..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir - vivre w okresie od 22 sierpnia do 22 grudnia 2011 r. CPV: 55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 2. Opis dodatkowy: Świadczenie usług restauracyjnych musi odbywać się w lokalu restauracyjnym w rejonie Klubu Integracji Społecznej zlokalizowanym przy Placu Krakowskim 4 tj. w rejonie ulic: Placu Krakowskiego, Brysza, Dyboskiego, Św. Floriana, Lutra, Bankowej, Placu Warszawskiego, Targowej, Wandy, Klimasa, Śląskiej, Pośpiecha, Jerzego, 3 Maja od nr 1 - 25, Placu Wolności. Przez ww usługę Zamawiający rozumie przygotowanie i serwowanie posiłku w lokalu restauracyjnym zlokalizowanym na ww terenie w postaci obiadu składającego się z dwóch dań dla każdego uczestnika projektu: I danie: Zupa - rosół z makaronem ok. 300 g na osobę II danie: Ziemniaki - ok. 200 g na osobę Kotlet z piersi kurczaka - ok. 120 g na osobę Zestaw surówek - ok. 80 g na osobę Kompot (nie z suszonych owoców) bądź napój owocowy (nie rozcieńczany) - ok. 200 ml na osobę. Planowana ilość: minimum 140 obiadów - maksimum 244 obiadów dla uczestników projektu realizowanych na przestrzeni okresu od 22 sierpnia do 22 grudnia 2011 r. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby obiadów maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby obiadów tj. 140. Termin realizacji: w maksymalnie 21 terminach od 22 sierpnia do 22 grudnia 2011 r. (dni robocze - od poniedziałku do piątku o godz. 12.30) uzgodnionych w porozumieniu z Kierownikiem KIS. Termin realizacji oraz odpowiednią ilość obiadów Zamawiający zgłosi Wykonawcy najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem spotkania, faksem, pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie. Uczestnicy każdej tury muszą zasiadać przy wspólnym stole. Kwota zamówienia powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, przygotowania sali, stołu, nakrycia, koszty obsługi. Obiady powinny być podane na ozdobnym, eleganckim serwisie. W skład porcelanowej zastawy stołowej wchodzą m.in. talerze płytkie, talerze głębokie, salaterki, szklanki. Posiłki będą podawane przy wspólnym stole. Stół musi być okryty ozdobnymi obrusami. Obiad powinien odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako potraw gotowych dań typu fast foods oraz gotowych sproszkowanych zup. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości obiadów przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. Należność płatna będzie na wskazane konto w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury zgodnej pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną usługą. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktury częściowej, po realizacji 1 tury obiadów. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za taką łączną ilość obiadów jaka faktycznie została wykorzystana przez uczestników projektu, jednak nie mniejszą niż wynika to z ww limitu tj. 140 obiadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby obiadów maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby obiadów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: : projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne BAREL S.C. Babińscy, ul. Brysza 6, 41-800 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4291,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4635,32
Oferta z najniższą ceną: 4635,32 / Oferta z najwyższą ceną: 4635,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Dostawa osprzętu do koagulacji oraz narzędzi chirurgicznych i do zabiegów laparoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/16 TP/2025
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 1" (...)
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sal szkoleniowych dla maksymalnie 100 pracowników Departamentu Oceny Inwestycji Ministerstwa Zdrowia
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Wynajem sali z usługą cateringową w ramach realizacji szkoleń pn. Interwencja I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1) - 11 części
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługa gastronomiczna oraz udostępnieniem sali konferencyjnej.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.