Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Lubań: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE W 2010 r. SZKOLEŃ
W RAMACH PROJEKTU MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM współfinansowanego prze Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 224298 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu , pl. Lompy 1, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6460411, faks 075 6464493.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE W 2010 r. SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM współfinansowanego prze Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE W 2010 r. SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM współfinansowanego prze Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego serii szkoleń teoretycznych i praktycznych w następujących zawodach i umiejętnościach: a) spawacz metodą MAG - dla 3 osób; b) sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 6 osób, c) operator wózków widłowych z egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego - dla 9 osób, d) bukieciarstwo-florystyka z elementami dekoratorstwa, małych form użytkowych i małej przedsiębiorczości - dla 6 osób e) szkolenia z aktywnego poszukiwania pracy - dla 24 osób Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236 poz. 2365). b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi, których przedmiotem zamówienia były usługi szkolenia w zakresie określonym w niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przeszkolił łącznie co najmniej 10 osób w zakresie każdego ze szkoleń. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem niezbędnym do wykonania oferowanej części zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług b) dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (np.: referencje, listy polecające itp.) Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, - wskazanie przedmiotu usług, - wskazanie wartości usług, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a) Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych niniejszym zamówieniem. W przypadku składania ofert częściowych Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kadrą dydaktyczną niezbędną do wykonania oferowanej części zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz kadry dydaktycznej. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - ze szczególnym uwzględnieniem szkolących w zawodzie: spawacz metodą MAG i operator wózków widłowych c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie oraz warunków a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, b) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik niniejszej SIWZ, d) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. f) określenie sposobu i metody sprawdzenia efektów szkolenia, g) wzór dokumentów wydanych przez Wykonawcę potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, h) Wypełnione KARTY SZKOLENIA dla oferowanych szkoleń wraz z programem szkolenia. Zamawiający zaleca, aby program był zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) - załącznik do niniejszej SIWZ, g) kalkulacja kosztów szkolenia 1 osoby dla oferowanych szkoleń stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu; Plac Lompy 1; 59-800 Lubań (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu; Plac Lompy 1; 59-800 Lubań (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie realizowane będzie w ramach projektu MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawacz metodą MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zawodzie spawacz metodą MAG dla 3 osób. Program szkoleń powinien być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zawodzie sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób. Program szkolenia powinien być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.30.00-5, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator wózków widłowych z egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zawodzie operator wózków widłowych z egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego obsługą kasy fiskalnej dla 9 osób. Program szkolenia powinien być zgodny ze standardamki kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.30.00-5, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bukieciarstwo-florystyka z elementami dekoratorstwa, małych form użytkowych i małej przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zawodzie bukieciarstwo-florystyka z elementami dekoratorstwa, małych form użytkowych i małej przedsiębiorczości dla 6 osób. Program szkolenia powinien być zgodny ze standardamki kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.30.00-5, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie z aktywnego poszukiwania pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakreise aktywnego poszukiwania pracy dla 24 osób. Program szkolenia powinien być zgodny ze standardamki kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.30.00-5, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- "Zakup odpadu o kodzie 19 12 04 - tworzywa sztucznego i gumy, przeznaczonego do dalszego wykorzystania energetycznego". - część I
- Modernizacja oraz doposażenie placów zabaw w Kościelnikach Dolnych i Pisarzowicach
- IZP.272.20.2025/2 Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Budowa parku do gry w tenisa i padla w Henrykowie Lubańskim
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





