eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla 28 numerów abonenckich przez okres 24 miesięcy od dnia określonego w umowie wraz z dostawą 28 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z wyposażeniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Gliwice: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla 28 numerów abonenckich przez okres 24 miesięcy od dnia określonego w umowie wraz z dostawą 28 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 224278 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla 28 numerów abonenckich przez okres 24 miesięcy od dnia określonego w umowie wraz z dostawą 28 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z wyposażeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla 28 numerów abonenckich przez 24 miesiące od dnia określonego w umowie. 2.Dostawa 28 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych wraz z akcesoriami i kartami SIM winna nastąpić w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3.Aparat telefoniczny nie może być tańszy niż 1,00 zł. netto. 4.Cena abonamentu nie może być niższa niż 1,00 zł. netto. 5.Przejęcie przez Wykonawcę wskazanych przez zamawiającego numerów telefonów oraz pozostawienie ich Zamawiającemu bez dodatkowych opłat ze strony Wykonawcy. W okresie przejściowym Wykonawca zapewni zastępcze numery telefonów. 6.Udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia przez okres 24 m-cy. 7.Stała cena pakietu kwotowego i połączeń w całym okresie obowiązywania umowy. 8.Bezpłatne naliczenie sekundowe w oferowanych abonamentach od pierwszej minuty, 9.Oferowane abonamenty muszą być w formie pakietu kwotowego, o wartości nie niższej niż określona w opisie kolejnych zestawów. Cena minuty oraz SMSa w ramach pakietu kwotowego nie może być wyższa niż cena minuty po wykorzystaniu ww. 10.Nie wykorzystana część pakietu kwotowego musi być przenoszona na co najmniej następny miesiąc. 11.Opłata za aktywację kart SIM nie może być wyższa niż 1,00 zł netto za każdą aktywację. 12.Abonament, za tzw. (sieć firmową) oraz wszelkie inne dodatkowe usługi powodujące, że rozmowy pomiędzy telefonami komórkowymi zamawiającego będą bezpłatne, nie może być wyższy niż 1 zł dla każdej karty SIM wchodzącej w jej skład. 13.Połączenia pomiędzy telefonami komórkowymi zamawiającego, tzw. (sieć firmowa), mają być bezpłatne, co najmniej po 2000 min. dla każdego numeru telefonu. 14.Kwota abonamentu dla każdego numeru, nie może być wyższa od kwoty pozostającej do dyspozycji zamawiającego. 15.Zamawiający będzie otrzymywał co miesiąc nieodpłatnie w formie papierowej bilingi wykonanych połączeń dla posiadanych numerów. 16.Oferta wykonawcy nie może być gorsza niż aktualnie obowiązująca oferta w sieci wykonawcy dla klientów/firm biznesowych. 17.W przypadku zagubienia- kradzieży karty SIM, Wykonawca bezpłatnie dostarczy oraz aktywuje w terminie do 7 dni nową kartę SIM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn..: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, b.ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), c.brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 15 lub złożenie w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 22 SIWZ. d.oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą, e.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej czyn stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. f.O wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia oraz wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którzy złożyli ofertę, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków wynikających z art.22 oraz art.24 o nie wykluczeniu z postępowania wg ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, c.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. d.Dokumenty potwierdzające funkcjonowanie podmiotu w obrocie prawnym w kraju, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. cena brutto 1 sztuki aparatu telefonicznego wraz z wyposażeniem i aktywacją - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicahc, ul,. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, Dział Spraw Ogólnych pok. nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicahc, ul,. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, Dział Spraw Ogólnych pok. nr 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.