eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usługi dla Izby Skarbowej w Katowicach Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku- Białej w zakresie napraw i konserwacji systemu komunikacji Avaya dla Systemu Informacji Telefonicznej - ZKP-251/12/BKIP/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Katowice: Świadczenie usługi dla Izby Skarbowej w Katowicach Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku- Białej w zakresie napraw i konserwacji systemu komunikacji Avaya dla Systemu Informacji Telefonicznej - ZKP-251/12/BKIP/10
Numer ogłoszenia: 224206 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dla Izby Skarbowej w Katowicach Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku- Białej w zakresie napraw i konserwacji systemu komunikacji Avaya dla Systemu Informacji Telefonicznej - ZKP-251/12/BKIP/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw i konserwacji systemu komunikacji Avaya dla Systemu Informacji Telefonicznej, zwanych dalej (usługami serwisowymi), dla sprzętu Systemu Informacji Telefonicznej (SIT) wymienionego w ust. 2, użytkowanego w Biurze Krajowej Informacji Podatkowej 2. Usługom serwisowym podlegają: a) Media Serwer S8300 - szt.1, b) Media Gateway G700 wraz z elementami składowymi- szt.3, c) Avaya AES - szt.1, d) Serwer Sun Blade 150 (Avaya CMS) - szt.1 e) Serwer HP DL 360 (Avaya Witnase Contact Store, Contact Center Express) - szt.2 f) UPS-y Fideltronik z zestawem baterii - kpl.2 wraz z wyposażeniem. 3. Usługi serwisowe będą świadczone w miejscu używania sprzętu, z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeśli naprawa u użytkownika okaże się niemożliwa. 4. Wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, instalacji, konfiguracji i uruchomienia urządzeń jak również wymiany sprzętu, o których mowa powyżej, ponosi Wykonawca. 5. Dyski twarde mogą być naprawiane jedynie w miejscu użytkowania, a w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych dysków na nowe, wolne od wad, nośniki informacji nie podlegają zwrotowi do Wykonawcy (zwrotowi mogą podlegać wyłącznie płyty elektroniki dysków). 6. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania - sprzęt wyposażony w nośniki informacji, w szczególności dyski twarde pozostają u użytkownika. 7. Termin usunięcia awarii, wady bądź usterki, lub uruchomienia sprzętu zastępczego wynosi 24 godziny, od chwili zgłoszenia (wyłączając święta, soboty i niedziele), o ile Zamawiający lub jego przedstawiciel nie zdecyduje o przedłużeniu tego terminu, informując Wykonawcę pisemnie na formularzu zgłoszenia uszkodzenia. 8. Wymagany czas reakcji serwisu (konsultacja techniczna) będzie nie dłuższy niż 4 godziny od czasu zgłoszenia. Przez konsultację techniczną rozumie się kontakt Wykonawcy z Zamawiającym lub jego przedstawicielem osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną potwierdzoną osobiście przez Zamawiającego. 9. Przez zgłoszenie serwisowe rozumie się poinformowanie Wykonawcy o zaistniałym wydarzeniu przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela przez telefon, fax, e-mail, przy czym formularz (Zgłoszenia uszkodzenia) przesłany przez Zamawiającego do Wykonawcy stanowi formalne potwierdzenie zgłoszenia uszkodzenia i od momentu jego wysłania biegnie odpowiedni termin naprawy. 10. W razie wystąpienia awarii, wady, bądź usterki, których Wykonawca nie zdoła usunąć w terminie określonym w ust. 7, Wykonawca dostarczy w tym terminie Zamawiającemu sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, oraz zobowiązuje się do usunięcia awarii, wady, bądź usterki w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od daty zgłoszenia. 11. W przypadku dostarczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego wyposażonego w nośniki informacji, po wykonaniu naprawy, nośniki te nie podlegają zwrotowi, chyba, że Zamawiający lub jego przedstawiciel zdecyduje inaczej informując o tym Wykonawcę pisemnie na formularzu protokołu z naprawy 12. W przypadku braku możliwości technicznych wykonania naprawy uszkodzonego sprzętu (np. brak części zamiennych, itp.) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego, o parametrach nie gorszych od uszkodzonego, po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego, przy czym zakres i koszty naprawy muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela. 13. W przypadku dokonania naprawy poprzez wymianę elementów zostaną zainstalowane fabrycznie nowe elementy o nie gorszych parametrach. Wraz z nowymi elementami Wykonawca dostarczy zmodyfikowane procedury wykonywania kopii bezpieczeństwa, odtwarzania SIT po awarii oraz zmodernizowaną dokumentację konfiguracji SIT-a. 14. W przypadku niewykonania naprawy, o której mowa w ust. 10, w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia awarii, wady bądź usterki, Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego do wymiany tego sprzętu na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania do wymiany. 15. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i utylizacji sprzętu komputerowego podlegającego wymianie z wyjątkiem nośników informacji, które w każdym przypadku pozostają u Zamawiającego, o ile Zamawiający lub jego przedstawiciel nie zdecyduje inaczej informując Wykonawcę pisemnie na formularzu protokołu z naprawy. 16. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w czasie trwania umowy, w ramach ceny umowy, nowych wersji BIOSu, poprawek (service pack) do systemu operacyjnego, firmwareów, driverów (nośniki oraz procedury instalacyjne wraz z opisem wprowadzonych zmian). 17. W ciągu 30 dni od podpisania umowy oraz w ostatnim kwartale trwania serwisu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym lub jego przedstawicielem, Wykonawca przeprowadzi serwis prewencyjny polegający na: ­ oczyszczeniu głowic napędów CD, DVD , ­ odkurzeniu wnętrza urządzeń oraz oczyszczeniu wentylatorów, ­ analizie plików komunikatów o błędach sprzętowych, ­ sprawdzeniu i ew. aktualizacji wersji oprogramowania typu BIOS, firmware, driverów. 18. Po usunięciu awarii, wady, usterki, dostarczeniu sprzętu zastępczego lub wymianie na sprzęt nowy, wolny od wad, obowiązkiem Wykonawcy będzie również przywrócenie pełnej funkcjonalności Systemu Informacji Telefonicznej. 19. Wszystkie wykonane interwencje serwisowe Wykonawcy w ramach umowy wymagają dokumentacji w formie pisemnej na formularzach: Zgłoszenia uszkodzenia i Protokołu z naprawy (załącznik nr 3 i 4 do umowy). 20. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia rejestru zgłoszeń i interwencji serwisowych oraz przygotowania raportu, po każdym 3-miesięcznym okresie serwisowania, zawierającego co najmniej: liczbę interwencji, czasy napraw, specyfikację wymienionych lub naprawionych podzespołów oraz dostarczania Zamawiającemu raportu w formie elektronicznej na adresy: .... oraz w formie papierowej wraz z fakturą za dany okres świadczenia usług serwisowych. Wykonawca będzie udostępniał wszystkie informacje dotyczące wykonanych napraw na życzenie Zamawiającego. 21. Usługi serwisowe muszą być prowadzone z należytą starannością z uwzględnieniem ogólnie przyjętych i stosowanych standardów i procedur przy tego rodzaju usługach, a także zaleceń lub procedur wydanych przez producentów sprzętu i oprogramowania. Sposób realizacji naprawy musi być zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego przed wykonaniem naprawy. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przenoszenia sprzętu w przypadku zmiany lokalizacji. 23. Wykonawca nie będzie dokonywał żadnych modyfikacji sprzętu bez wcześniejszego pisemnego uzgodnienia ich z Zamawiającym lub jego przedstawicielem. 24. Wykonawca nie ma prawa do korzystania ani rozpowszechniania z żadnych udostępnionych informacji do innych celów niż prowadzenie serwisu przewidzianego niniejszą Umową ani ich udostępniania osobom trzecim, zarówno w okresie trwania umowy jak i po jej ustaniu. 25. Od zakończenia okresu serwisowania, określonego w § 2 ust. 1 Wykonawca udziela Zamawiającemu 90-dniowej gwarancji na jakość świadczonych usług. Gwarancja obejmuje całość sprzętu podlegającego serwisowaniu, który był naprawiany przez Wykonawcę w okresie trwania niniejszej umowy. Realizacja usług w okresie gwarancji dla ww. sprzętu odbywać się będzie na zasadach określonych w umowie. 26. Osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego są: ­ ....... 27. Zamawiający udostępni w swojej siedzibie podczas wykonywania przez przedstawicieli Wykonawcy usług serwisowych posiadaną dokumentację techniczną sprzętu objętego serwisem oraz informacje związane z jego konfiguracją niezbędne do prowadzenia serwisu. 28. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do systemu, w tym, w razie konieczności do części systemu chronionej hasłami dostępu, w celu dokonania testów i analiz dotyczących pracy urządzeń. 29. Zamawiający zapewni upoważnionym przedstawicielom Wykonawcy dostęp do sprzętu objętego zgłoszeniem w celu dokonania naprawy lub wymiany w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostęp będzie zapewniony po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego w dni robocze w godzinach 7.00 - 18.00. 30. W przypadku dokonywania modyfikacji sprzętu podczas obowiązywania Umowy Zamawiający będzie powiadamiał pisemnie Wykonawcę o ich wprowadzeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15. 000 zł

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zmówienia musi posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech latach serwisował, bądź nadal serwisuje minimum jeden Systemu Informacji Telefonicznej bądź centralę telefoniczną w której występuje co najmniej 70% elementów Systemu Informacji Telefonicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi zatrudniać co najmniej dwóch pracowników posiadających ukończone szkolenie na obsługę (administrowanie) systemem komunikacji Avaya dla Systemu Informacji Telefonicznej a w szczególności co najmniej dwa typy ze szkoleń Avaya na poziomie ACE, Avaya o specjalności APDS - Unified Communications lub Avaya o specjalności APDS-CC.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a 43-300 Bielsko-Biała tel. 33 819 84 00, fax. 33 812 38 46.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a 43-300 Bielsko-Biała pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.