Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Pruszków: Dowóz dzieci niepełnosprawnych
zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych
Numer ogłoszenia: 224085 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych. 2/ Wykaz tras, szkół i placówek, do których dowożeni będą uczniowie: I trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Białobrzeska 44 - 4 dzieci (SP Nr 8 - 3; SP 9 - 1) II trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 - 3 dzieci (SP 1 - 1; PG 3 - 1; WE - 1) III trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Długa 9 - 1 dziecko (WE - 1) IV trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Dzielna 1 a - 1 dziecko (SP 1 - 1) V trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Kopińska 6 m 10 - 1 dziecko (PG 4 - 1) VI trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Hafciarska 80/86 - 1 dziecko (PG 3 - 1) VII trasa - Pruszków - Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 4/6 - 1 dziecko (SP 8 - 1) VIII trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Radomska 13/21 - 1 dzieci (SP 1 - 1) IX trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Tarchomińska 4 - 1 dziecko (SP 1 - 1) X trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Teligi 1 - 1 dziecko (SP 8 - 1) XI trasa - Pruszków - Brwinów, ul. Konopnickiej 1 - 10 dzieci (SP 8 - 2; PG 3 - 1; PG 4 - 6; WE - 1) XII trasa - Pruszków - Brwinów, ul. Szkolna 18 - 7 dzieci (SP 1 - 2; SP 6 - 2; SP 9 - 3) XIII trasa - Pruszków - Grodzisk Maz., ul. Kilińskiego 21 - 2 dzieci (SP 2 - 1; PG 3 - 1) XIV trasa - Pruszków - Leszno, ul. Sochaczewska 4 - 1 dziecko (WE - 1) XV trasa - Pruszków - Milanówek, ul. Spacerowa 3 - 1 dziecko (SP 1 - 1) XVI trasa - Pruszków - Pruszków, ul. Wapienna 2 - 12 dzieci (SP 6 - 1; SP 9 - 3; SP 10 - 1; PG 3 - 2; PG 4 - 1; WE - 4) XVII trasa - Pruszków - Pruszków, ul. Topolowa 10 - 1 dziecko (SP 1 - 1).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: -III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługom transportowym w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych o różnym rodzaju niepełnosprawności. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 200 000,00zł. b/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby posiadające przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach medycznych (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom - szkoła - dom oraz posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. c/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowane i wyposażone w specjalistyczny atestowany sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia). d/ Wszystkie pojazdy, zgodnie z wykazem, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą posiadać oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 poz. 515). 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę min. 300 000,00zł. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, 3/ Wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj.: - kserokopie praw jazdy - dokumenty potwierdzające przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci oraz udzielanie pierwszej pomocy 7/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonych w niezbędny sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich posiadające atesty), 7a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca wskazał pojazdy samochodowe, którymi będzie dysponował /załącznik nr 5a/, 8/ Oświadczenie w zakresie oznakowania pojazdów samochodowych wyposażonych w specjalistyczny Sprzęt, 9/ Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna/y na dzień składania ofert na sumę min. 300 000,00zł. 10/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wietrzychowicach w 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





