eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Wrocław: Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 224066 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196680 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Centrum Wspierania Przedsiębiorczości", Gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 78 99 215, faks 071 78 99 214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego w następującym zakresie: 1)Dla Stowarzyszenia Centrum Wspierania Przedsiębiorczości: a)prowadzenie w imieniu i na rzecz Stowarzyszenia, ksiąg rachunkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz ZUS, b)sporządzanie w imieniu i na rzecz Stowarzyszenia, zeznań i deklaracji podatkowych oraz ZUS oraz udzielanie pomocy w tym zakresie, c)doradztwo podatkowe i reprezentacja przed US i ZUS. 2)Dla 30 Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości: a)prowadzenie w imieniu i na rzecz 30 Beneficjentów, ksiąg rachunkowych i innych ewidencji (m.in. podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego) do celów podatkowych oraz ZUS, b)sporządzanie w imieniu i na rzecz 30 Beneficjentów, zeznań i deklaracji podatkowych i ZUS oraz udzielanie pomocy w tym zakresie, c)gotowość do świadczenia usług doradztwa podatkowego dla 30 Beneficjentów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż 120 godzin w miesiącu, d)reprezentacja przed US i ZUS w imieniu i na rzecz 30 Beneficjentów. 3)Przejęcie i weryfikacja dotychczas prowadzonej dokumentacji księgowej: Stowarzyszenia Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz 30 Beneficjentów. 2.Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego, z tym, że prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej może odbywać się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że dokumenty i księgi będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.12.00 - Usługi kompilacji deklaracji finansowych 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 218100.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Weryfikacji Bilansów REWIDENT, Czesława Hajdasz, ul. Powstańców Warszawy 8K, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 218.100,00
  • Oferta z najniższą ceną: 218.100,00 oferta z najwyższą ceną: 879.300,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.