eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Wrocław: Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 196680 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Centrum Wspierania Przedsiębiorczości" , Gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 78 99 215, faks 071 78 99 214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwp.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego dla Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług księgowych oraz wykonywanie czynności doradztwa podatkowego w następującym zakresie: 1)Dla Stowarzyszenia Centrum Wspierania Przedsiębiorczości: a)prowadzenie w imieniu i na rzecz Stowarzyszenia, ksiąg rachunkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz ZUS, b)sporządzanie w imieniu i na rzecz Stowarzyszenia, zeznań i deklaracji podatkowych oraz ZUS oraz udzielanie pomocy w tym zakresie, c)doradztwo podatkowe i reprezentacja przed US i ZUS. 2)Dla 30 Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości: a)prowadzenie w imieniu i na rzecz 30 Beneficjentów, ksiąg rachunkowych i innych ewidencji (m.in. podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego) do celów podatkowych oraz ZUS, b)sporządzanie w imieniu i na rzecz 30 Beneficjentów, zeznań i deklaracji podatkowych i ZUS oraz udzielanie pomocy w tym zakresie, c)gotowość do świadczenia usług doradztwa podatkowego dla 30 Beneficjentów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż 120 godzin w miesiącu, d)reprezentacja przed US i ZUS w imieniu i na rzecz 30 Beneficjentów. 3)Przejęcie i weryfikacja dotychczas prowadzonej dokumentacji księgowej: Stowarzyszenia Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz 30 Beneficjentów. 2.Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego, z tym, że prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej może odbywać się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że dokumenty i księgi będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.12.00 - Usługi kompilacji deklaracji finansowych 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -a)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -b)posiadają uprawnienia w zakresie wykonywania czynności doradztwa podatkowego w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym, czyli aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru biegłych rewidentów lub doradców podatkowych. -2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -a)dysponują, lub będą dysponowali osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 2 ppkt 2) lit. a) SIWZ, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. -b) wykonali lub wykonują należycie, jednocześnie co najmniej 30 usług (umów) prowadzenia księgowości (w tym: doradztwo podatkowe, obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie ksiąg handlowych i innych ewidencji dla celów trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -a)posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej wymaganej dla tego rodzajów działalności (usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz doradztwa podatkowego) w kwocie nie mniejszej niż wymaganej przez stosowne przepisy. -4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: Spełnia albo Nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru biegłych rewidentów lub doradców podatkowych; -4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej 3 osób/podmiotów w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (Dz.U. z 2008 r. Nr 73, poz. 443 z późn. zm.) posiadających uprawnienia do zawodowego wykonywania czynności doradztwa podatkowego wraz z załączeniem kserokopii wpisania do właściwego rejestru, tj. biegłych rewidentów lub doradców podatkowych. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; -5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem minimum 50 % dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie/wykonywanie usług. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, że Wykonawcy wykonali lub wykonują należycie, jednocześnie co najmniej 30 usług (umów) prowadzenia księgowości (w tym: doradztwo podatkowe, obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie ksiąg rachunkowych i innych ewidencji dla celów podatkowych) dla osób prawnych jak i fizycznych, nie przerwanie w okresie dłuższym niż 1 rok. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć minimum 50 % dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie/wykonywanie usług; -6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej wymaganej dla tego rodzajów działalności (usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz doradztwa podatkowego) w kwocie nie mniejszej niż wymaganej przez stosowne przepisy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwp.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w Sekcji I pkt 1), koszt SIWZ na pisemny wniosek wynosi 5,00 PLN. Płatność gotówką w kasie Zamawiającego - Sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Stowarzyszenia Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.