Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Łódź: dostawa sprzętu dializacyjnego dla Pododdziału Nefrologii Kliniki Pediatrii i Immunologii Instytutu CZMP - ZP/14/2010
Numer ogłoszenia: 224036 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu dializacyjnego dla Pododdziału Nefrologii Kliniki Pediatrii i Immunologii Instytutu CZMP - ZP/14/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1- Linie krwi
1. Linie do hemodializy - 2 000 szt.
2. Linie pediatryczne do hemodializy - 100 szt.
3. Komora wyrównawcza do SN C705 - 100 szt.
4. Łącznik V-4 do hemodializy na 1 igłę - 100 szt.
Pakiet 2
1. Błona syntetyczna 1,2 - 1,4 m2 - 800 szt.
Pakiet 3
1. Błona syntetyczna 1,6 - 1,8 m2 - 500 szt.
Pakiet 4
1. Błona syntetyczna 2,0 - 2,2 m2 - 350 szt.
Pakiet 5
1. Błona syntetyczna 1,0 - 1,1 m2 - 450 szt.
Pakiet 6
1. Błona syntetyczna 0,6 - 0,8 m2 - 50 szt.
Pakiet 7
1. Błona syntetyczna 0,4 - 0,5 m2 - 50 szt.
Pakiet 8- Igły do hemodializy
1. Żylna i tętnicza (z oczkiem) w stosunku 1:1 1,6 mm - 4 000 szt.
2. Żylna i tętnicza (z oczkiem) w stosunku 1:1 1,5 mm - 1 000 szt.
Pakiet 9 - Zestawy do hemodiafiltracji i plazmaferezy
1. Zestaw do ciągłego leczenia nerkozastępczego do aparatu PRISMA set zamiennie z PRISMA flex - 50 szt.
2. Zestawy do plazmaferezy do aparatu PRISMA (z linią grzewczą) z możliwością wymiany na PRISMA flex - 100 szt.
Pakiet 10 - Cewniki do dializy otrzewnowej
1. Cewnik do dializy otrzewnowej (dwumufkowy, prosty o zróżnicowanej długości do mufki wewnętrznej, od 6,5 do 20 cm. - 20 szt.
Pakiet 11 - Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy
1. Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dzieci 6,5F - 30 szt.
2. Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy 8F 10 cm - 20 szt.
3. Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy 8F 12,5 cm - 10 szt.
4. Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy 10F - 30 szt.
5. Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy 11F 12,5 cm. - 10 szt.
6. Zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy 12F 15 cm. - 20 szt.
Pakiet 12
1. Zestaw do przeglądów aparatu AK 200 Ultra/200 S - 3 szt.
2. Zestaw do przeglądów rocznych aparatów (Basic+A) - AK 95/95S - 2 szt.
3. Filtr do uzdatniacza wody firmy Gambro, wysokość 10 cali, 5 um - 25 szt.
4. Filtr do aparatu AK 200 ultra U8000 S 50 szt.
Pakiet 13
1. Aparat do biopsji nerki, jednorazowy z igłą mieszcząca się w przedziale 16-20G. Aparat musi współpracować z jednorazowym zestawem do biopsji nerki zaoferowanym w Pakiecie 13 pozycja 2. - 5 szt.
2. Jednorazowy zestaw do biopsji nerki do głowicy USG typu Convex do aparatu Philips HDI 3500. - 5 szt.
Pakiet 14
1. Jednorazowe igły do biopsji nerki 16G, 18G i 20G kompatybilne z aparatem Biopty do biopsji nerki - 5 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.10.00 - Urządzenia do terapii nerkowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004:
- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)
o ile wymaga tego ustawa
lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
2. Wzory (próbki):
Zamawiający wymaga dołączenia do Oferty wzorów (próbek) oferowanych artykułów celem stwierdzenia zgodności z opisem.
Zamawiający wymaga następującej ilości próbek:
Pakiet 13 pozycja 1: 1 szt.
Pakiet 13 pozycja 2: 1 szt.
Pakiet 14: 1 szt.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z wyjątkiem przypadku, gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzeże w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Potwierdzeniem spełnienia żądania Zamawiającego jest wypełnienie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany stawki podatku VAT
2. zmiany nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów
3. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
7. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.