Ogłoszenie z dnia 2007-04-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wielkopolski: dostawa mammografu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., do kontaktów: Mirosława Włodarczyk, ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7331223, fax 095 7331221, 7331225, e-mail: miroslawa.wlodarczyk@szpital.gorzow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.gorzow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., Mirosława Włodarczyk, ul. J.Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95/7331173, fax 95/7331173. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., Mirosława Włodarczyk, ul. J.Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, fax 95/7331173, www.szpital.gorzow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.KANCELARIA, Mirosława Włodarczyk, ul. J.Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mammografu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPSZW w Gorzowie Wlkp. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa mammografu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiajacego zobowiązany jest przedstawić w ofercie: 1. deklaracje zgodności CE na oferowane wyroby medyczne 2. materiały źródłowe opisujące oferowany przedmiot zamówienia co najmniej pod kątem wymaganych parametrów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu uzamówienia; Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - o zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy wskażą co najmniej dwie osoby pracujące we wskazanych w ofercie punktach serwisowych w Polsce, odpowiedzialne za realizację serwisu gwarancyjnego. Osoby te winny posiadać co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie napraw mammografów ; Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku I, II, III, IV dokonywana będzie według kryterium ``spełnia - nie spełnia`` na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku I,II,III i IV Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz następujące dokumenty: 1. aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tzn.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz osób, które będą realizowały serwis gwarancyjny wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa brutto 80 2. dodatkowy okres gwarancji (powyżej wymaganego minimum) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 10:30, SPSZW w Gorzowie Wlkp. ul. J.Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., Sala Konferencyjna pok.04, niski parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia 13/04/2007r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.04.2007.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z zabezpieczeniem infrastruktury w sytuacji kryzysowej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





