Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Nowy Sącz: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
oraz sądowych jednostek okręgu
Numer ogłoszenia: 223871 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, fax 018 4482146.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.nowy-sacz.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Sądu Okręgowego w Nowym Sączu oraz sądowych jednostek okręgu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na dostawę 6 146 bonów towarowych o nominale 50 zł, dla pracowników Sądu Okręgowego w Nowym Sączu oraz sądowych jednostek okręgu (emitowanych i oferowanych przez Wykonawcę znaków legitymacyjnych na okaziciela podlegających wymianie na towary lub usługi - zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) Wykonawca dokona podziału bonów towarowych w następujący sposób: 248 pakiety po 8 kuponów (400 zł) 199 pakietów po 10 kuponów (500 zł) 181 pakietów po 12 kuponów (600 zł) Koszty związane z dostawą oraz rozdziałem bonów ponosi Wykonawca. Wymagany minimalny termin realizacji bonów towarowych do 30.06.2008r. Wymagana minimalna liczba sklepów wielkopowierzchniowych (powyżej 300 m²) na terenie województwa małopolskiego honorujących bony: - 10 - podać liczbę ................................ Wymagana minimalna liczba punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych (oprócz wyżej wymienionych) na terenie województwie małopolskim honorujących bony: - 50 - podać liczbę ...................................
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnienie wymogów podanych w SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) 2. Zakres rzeczowy dostawy (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) 3. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ). 4. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ). 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw zbliżonych do zakresu zamówienia (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ). 11. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. 2. Liczba sklepów wielkopowierzchniowych (powyżej 300 m²) w województwie małopolskim przyjmujących bony towarowe - 40
- 3. 3. Liczba punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych w województwie małopolskim przyjmujących bony towarowe - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu 33 - 300 Nowy Sącz ul. Pijarska 3 pok. 125.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu 33 - 300 Nowy Sącz ul. Pijarska 3 sekretariat Dyrektora Sądu Okręgowego pok. 223.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1548K Trzetrzewina-Podrzecze w m. Trzetrzewina
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1533 K w miejscowości Moszczenica Niżna
- BZP.271.36.2025 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz sprzętu medycznego 1 x użytku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i jednostek podległych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- "Sprzedaż i dostawa materiałów papierniczych dla Drukarni Uniwersytetu Rzeszowskiego"
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.