eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskREMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DZIEKANATU I SALI RADY WYDZIAŁU W BUDYNKU WYDZIAŁU MATEMATYKI, FIZYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WITA STWOSZA 57

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Gdańsk: REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DZIEKANATU I SALI RADY WYDZIAŁU W BUDYNKU WYDZIAŁU MATEMATYKI, FIZYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WITA STWOSZA 57
Numer ogłoszenia: 22371 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263437 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DZIEKANATU I SALI RADY WYDZIAŁU W BUDYNKU WYDZIAŁU MATEMATYKI, FIZYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WITA STWOSZA 57.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7. 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont i przebudowa pomieszczeń Dziekanatu i Sali Rady Wydziału w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przebudowę i remont pomieszczeń Dziekanatu w tym: a) roboty budowlane: - roboty przygotowawcze, zabezpieczające i demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - wymurowanie nowych ścianek działowych, - skucie luźnych tynków, - uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą lateksową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - ułożenie okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu zaplecza, - ułożenie tapety winylowej na wyznaczonej ścianie w pomieszczeniu 1.1, - czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany, - montaż stolarki drzwiowej, w tym drzwi do wnęki instalacyjnej, z ościeżnicami regulowanymi o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku, - montaż stolarki okiennej PCV o współczynniku cieplnym nie większym niż 1.1, - naprawa parapetów z montażem nakładek PCV, - montaż rolet, - montaż sufitu podwieszanego, - wymiana wszystkich warstw posadzkowych (do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej, z montażem listew przyściennych, - wykonanie systemowej ścianki działowej ze szkła hartowanego bezpiecznego ze wzorem na stelażu aluminiowym, - wykonanie naświetli w oprawie aluminiowej, - naprawa i odtworzenie tynków korytarza, po przeprowadzonych robotach w pomieszczeniach Dziekanatu wraz z wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem ścian farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - dostawa i montaż wyposażenia meblowego wraz ze sprzętem AGD (lodówka i zmywarka dla pomieszczenia socjalnego), - roboty budowlane wynikające z wytycznych robót sanitarnych, w tym wykonanie fundamentu pod przyjętą centralę wentylacyjną obsługującą pomieszczenia Dziekanatu wraz z wykonaniem zadaszonego ogrodzenia z wejściem zamykanym na klucz z wykonaniem podłoża i opaski z betonowych płyt chodnikowych, - roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach, zamurowania szachów itp. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, listew, płytki ceramiczne i inne elementy wykończeniowe i wyposażenie należy uzgodnić z inspektorem nadzoru, Użytkownikiem i Projektantem w formie pisemnej; b) roboty elektryczne: - roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych, - montaż nowej instalacji elektrycznej i komputerowej, - montaż nowej instalacji teletechnicznej w tym strukturalnej sieci komputerowej LAN, instalacja CCTV, instalacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), instalacja Kontroli Dostępu, - montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych, - montaż nowych zespołów gniazd wtykowych (gniazda sieciowe, gniazda dedykowane do zasilania komputerów, gniazda RJ45), - montaż nowych wyłączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż rozdzielnic, - montaż instalacji zasilającej centralę wentylacyjną wraz z rozdzielnicą, - wykonanie instalacji wyrównawczej dla ochrony przeciwporażeniowej, - uruchomienie systemów, - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności zerowania, oporności izolacji i natężenia oświetlenia; c) roboty sanitarne: - roboty demontażowe, - wymiana w instalacji wod.-kan. od pionów i poziomów do projektowanych przyborów wraz z armaturą odcinającą i izolacją termiczną, - wpięcie do w/w instalacji wodnej zasilającej przybory sanitarne Dziekanatu przed układ licznikowy baru, zlokalizowany nad wejściem do baru wraz z wykonaniem armatury odcinającej, - montaż umywalki i zlewozmywaka oraz baterii, - montaż grzejników płytowych wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych, - montaż urządzeń wentylacyjnych, - montaż kanałów wentylacyjnych wraz z elementami regulacyjnymi i zakańczającymi takimi jak np. przepustnice regulacyjne, kratki wentylacyjne z przepustnicami, czerpnie i wyrzutnie ścienne itp., - montaż izolacji termicznej na instalacji wentylacji mechanicznej, - wymiana i izolacja akustyczna istniejącego kanału z okapu wentylacyjnego przechodzącego przez pomieszczenia Dziekanatu, - montaż klimatyzacji typu Split, - wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z chłodnic w centralach i klimatyzatorów zakończonych syfonami kulowymi, - wykonanie niezbędnych podłączeń z jednostką zewnętrzną i instalacjami elektrycznymi oraz sterowaniem, - uruchomienie i regulacja układów wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie niezbędnych pomiarów w tym wydajności wentylacji. 2) przebudowę i remont pomieszczeń Sali Rady Wydziału (SRW) w tym: a) roboty budowlane: - roboty przygotowawcze, zabezpieczające i demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - wymurowanie nowych ścianek, zgodnie z projektem (za wyjątkiem wykonanej ścianki w 2 oddzielającej pomieszczenia czytelni od Sali Rady Wydziału), - montaż ściany ogniowej z płyt g-k typu GKF o gr. 2x15mm na ruszcie aluminiowym, - skucie luźnych tynków, - uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą lateksową, wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - ułożenie okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu zaplecza (nr 1.8), - czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany, - montaż stolarki drzwiowej, w tym drzwi do wnęki instalacyjnej, z ościeżnicami regulowanymi o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku, - montaż drzwi wyjściowych na patio o współczynniku cieplnym nie większym niż 1,1, - montaż stolarki okiennej PCV o współczynniku cieplnym nie większym niż 1,1, - naprawa parapetów z montażem nakładek PCV, - montaż rolet, - montaż sufitu podwieszanego, - wymiana wszystkich warstw posadzkowych (do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej, z montażem listew przyściennych, - wykonanie zewnętrznej ściany oddzielenia pożarowego ( w pasie międzyokiennym), - wykonanie systemowej mobilnej akustycznej ścianki działowej o dźwiękochłonności min. Rw 49 dB, - wykonanie naświetli, - naprawa i odtworzenie tynków korytarza, po przeprowadzonych robotach w pomieszczeniach Sali Rady Wydziału wraz wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem ścian farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - dostawa i montaż wyposażenia meblowego wraz ze sprzętem AGD (lodówka i zmywarka) dla pomieszczenia socjalnego, - roboty budowlane wynikające z wytycznych robót sanitarnych, w tym wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem pomieszczenia w piwnicy do montażu przyjętej centrali wentylacyjnej obsługującej pomieszczenia Sali Rady Wydziału takich jak np. wzmocnienie posadzki oraz naprawa tynków i malowanie ścian i sufitu, - roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach , zamurowania szachów itp. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, listew, płytki ceramiczne i inne elementy wykończeniowe i wyposażenie należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru, Użytkownikiem i Projektantem w formie pisemnej. b) roboty elektryczne - roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych, - montaż nowej instalacji elektrycznej i komputerowej, - montaż nowej instalacji teletechnicznej w tym strukturalnej sieci komputerowej LAN, instalacja CCTV, instalacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), - montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych, - montaż nowych zespołów gniazd wtykowych (gniazda sieciowe, gniazda dedykowane do zasilania komputerów, gniazda RJ45), - montaż nowych wyłączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż rozdzielnic, - montaż instalacji zasilającej centralę wentylacyjną, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż instalacji audio wideo i głośnikowej wraz z panelem zasilająco-sterującym i montażem projektorów oraz bezprzewodowym systemem do glosowania, - uruchomienie systemów, - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności ochrony od porażeń, oporności izolacji i natężenia oświetlenia, c) roboty sanitarne - roboty demontażowe, - wymiana w instalacji wod.-kan. od pionów i poziomów do projektowanych przyborów wraz z armaturą odcinającą i izolacją termiczną, - montaż umywalki i zlewozmywaka oraz baterii, - montaż pompy w zapleczu SRW, - montaż grzejników płytowych wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych, - montaż urządzeń wentylacyjnych, - montaż kanałów wentylacyjnych wraz z elementami regulacyjnymi i zakańczającymi takimi jak np. przepustnice regulacyjne, kratki wentylacyjne z przepustnicami, czerpnie i wyrzutnie ścienne itp., - montaż izolacji termicznej na instalacji wentylacji mechanicznej, - montaż klimatyzacji typ Split, - wykonanie instalacji odprowadzania skroplin z chłodnic w centralach i klimatyzatorów zakończonych syfonami kulowymi, - wykonanie niezbędnych podłączeń wraz z i instalacjami elektrycznymi oraz sterowaniem, - uruchomienie i regulacja układów wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie niezbędnych pomiarów, w tym wydajności wentylacji, 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. 5. Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu prac. I etap - remont i przebudowa Sali Rady Wydziału. Czas potrzebny na przeprowadzkę Dziekanatu do SRW - 2 tygodnie po odbiorze SRW. II etap - remont i przebudowa pomieszczeń Dziekanatu. 6. Zamawiający wymaga, aby koszt serwisu, przeglądów oraz konserwacji o których mowa w pkt. 4, wyniósł nie mniej niż 1% wartości robót budowlano-montażowych (wszystkie branże). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca). 8. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych, Przedmiarach Robót, lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Projektanta. 9. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a) bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 10. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zm.), b) ustawie z dnia 16.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r nr 92 poz.881 ze zm.), c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004r. nr 195 poz. 2011); 11. Wymagana gwarancja: co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Labar Lech Labudda, ul. Niedźwiednik 20, 80-292 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1165072,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1394000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1332097,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1800000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.