eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Zabrze: Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 223686 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159120 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych i cmentarnych na terenie gminy Zabrze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, którym MOPR jest zobowiązany zapewnić sprawienie pogrzebu, stosownie do postanowień art. 17 ust 1 pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U z 2009 r. Nr 175 poz. 1362 z późn.zm.) obejmujące maksymalnie 117 pochówków w tym do 7 pochówków z kremacją zwłok. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie jest wstanie określić szczegółowo ilości minimalnej pochówków, a wartość maksymalna opiera się na ilości zrealizowanych pochówków w poprzednich latach. CPV : 98370000-7 2. Zakres wykonania usługi pogrzebowej bez kremacji zwłok obejmuje: a)załatwienie w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem( w tym uzyskanie aktu zgonu ) w urzędach i na cmentarzu b) odbiór i transport zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni c) przechowywanie zwłok w chłodni ( w razie konieczności) d) zakup i transport trumny sosnowej o odpowiedniej wielkości oraz wieńca lub palmy e)przygotowanie zwłok w tym mycie i ubranie w powierzoną odzież oraz ułożenie w trumnie. W przypadkach osób zmarłych na choroby zakaźne, szczątków ludzkich itp. - zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi f) transport zwłok z chłodni do miejsca pochówku na cmentarz ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudni 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich( Dz.U. z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr 249, poz.1866 z póź.zm.) g) pochowanie zwłok - czynność złożenia trumny w grobie, grobie rodzinnym, katakumbie i rezerwacja miejsca na cmentarzu oraz uregulowanie za powyższe opłat w parafiach i administracjach cmentarnych według obowiązujących tam cenników ( opłacone należności refundować będzie Zamawiający po przedstawieniu rachunku) h) zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej i) zakup i ustawienie krzyża ( lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania) j) wykonanie obramowania grobu z drewna impregnowanego k) wykonanie klepsydry w ilości 3 szt 3. Zakres wykonania usługi z kremacją zwłok obejmuje : a) załatwienie w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem( w tym uzyskanie aktu zgonu ) w urzędach i na cmentarzu b) odbiór i transport zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni c) przechowywanie zwłok w chłodni ( w razie konieczności) d) zakup i transport najtańszej trumny kremacyjnej, urny oraz wieńca lub palmy e) przygotowanie zwłok, w tym mycie i ubranie w powierzoną odzież W przypadkach osób zmarłych na choroby zakaźne, szczątków ludzkich itp. - zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi f) koszt kremacji zwłok g) transport zwłok do miejsca pochówku na cmentarz ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudni 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich( Dz.U. z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr 249, poz.1866 z póź.zm.) h) pochowanie zwłok - czynność złożenia urny w grobie, grobie rodzinnym, katakumbie i rezerwacja miejsca na cmentarzu oraz uregulowanie za powyższe opłat w parafiach i administracjach cmentarnych według obowiązujących tam cenników ( opłacone należności refundować będzie Zamawiający po przedstawieniu rachunku) i) zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej j) zakup i ustawienie krzyża ( lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania) k) wykonanie obramowania grobu z drewna impregnowanego l) wykonanie klepsydry w ilości 3 szt 4. Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób zmarłych i ich rodzin, zgodnie z przyjętymi w tym zakresie normami i zwyczajami oraz zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( Dz.U. z 200 r. Nr 23, poz.295 z późn.zm) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 5. W zakres usługi powinno znaleźć się zapewnienie częściowej posługi liturgicznej i usypanie mogiły. 6. Ceny usług podane w ofercie pozostaną niezmienne przez okres trwania umowy 7. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo kontroli jakości wykonywanych usług w każdym czasie. 8. Realizacja usługi nastąpi najpóźniej w terminie 3 dnia od daty zlecenia i ewentualnego przechowywania zwłok w czasie od uzyskania zlecenia do pochówku. Zlecenie dokonania pochówku będzie przekazywane Wykonawcy pisemnie. W wyjątkowych przypadkach zlecenie przekazywane będzie telefonicznie. Wymaga to jednak pisemnego potwierdzenia, dokonanego w ciągu trzech dni od zgłoszenia telefonicznego. 9. Zamawiający będzie miał każdorazową możliwość wyboru miejsca pochówku osób o nieznanym nazwisku tzw.NN 10. Zamawiający zastrzega, iż do oferty należy dołączyć zdjęcie trumny sosnowej oraz trumny kremacyjnej, którą oferent zamierza przeznaczyć do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Pogrzebowa JASEK, ul. Zygmunta Starego 27, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172797,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172797,00

  • Oferta z najniższą ceną: 172797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234772,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.