Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Policji przy ul. Policjantów 11 w Słupsku - RZP-5/2006
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: Borowski Janusz, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417203, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl; sekretariat_logistyka@poczta.onet.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szkoła Policji w Słupski, Janusz Borowski branża budowlana Piotr Zabłocki branża elektryczna Andrzej Chodorowski branża sanitarna Roman Lenard, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 84 17 558 ; 059 84 17 572, fax 059 84 17 563, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl, http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szkoła Policji w Słupsku ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, Borowski Janusz, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 84 17 558, fax 059 84 1`7 563, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl, http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szkoła Policji w Słupski Wydział Prezydialny, Borowski Janusz, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 84 17 378, fax 059 82 20 070, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl, http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Policji przy ul. Policjantów 11 w Słupsku - RZP-5/2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Policji przy ul. Policjantów 11 w Słupsku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Słupsk ul. Policjantów 11. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1.Roboty budowlane: Wykonanie pokrycia dachu i wymiana obróbek blacharskich, Rozebranie komina dymowego,Przemurowanie komina wentylacyjnego,Montaż wyłazu dachowego,Wykonanie izolacji poziomych i pionowych cieplnych poddasza,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,Wykonanie tynków i okładzin ścian z glazury,Demontaż i montaż ścianek aluminiowych, Wykonanie posadzek z wykładzin i terakoty. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Wymagane wadium: 20000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 5.w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. OCENA SPEŁNIENIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH, KTÓRE WYKONAWCA WINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY.Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% gwarancja - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.06.2006, cena - 70.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2006, godzina 09:15, Klub Słuchacza Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kilińskiego 42.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont osadnika wtórnego obiekt nr 16 na oczyszczalni Gryfice, działka ewidencyjna nr 82 i 83/2, obręb Stawno-Sokołów, gm. Gryfice"
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- "Usuwanie awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszk. wielorodz. oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Strzelce Opolskie w 2026 r."
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





