Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Wrocław: Usługę zapewnienia nadzoru autorskiego dla inwestycji: Budowa zespołu budynków stołówki i parkingu wielopoziomowego otwartego dla studentów i pracowników PWr o nazwie Strefa Kultury Studenckiej i Parkingu Wielopoziomowego zlokalizowanego przy ul. J.M.Hoene-Wrońskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 223659 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę zapewnienia nadzoru autorskiego dla inwestycji: Budowa zespołu budynków stołówki i parkingu wielopoziomowego otwartego dla studentów i pracowników PWr o nazwie Strefa Kultury Studenckiej i Parkingu Wielopoziomowego zlokalizowanego przy ul. J.M.Hoene-Wrońskiego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia wielobranżowego nadzoru autorskiego dla inwestycji: Budowa zespołu budynków stołówki i parkingu wielopoziomowego otwartego dla studentów i pracowników Politechniki Wrocławskiej o nazwie: Strefa Kultury Studenckiej i Parkingu Wielopoziomowego wraz z instalacjami wewnętrznymi tj.: wod-kan, elektryka, wentylacja mechaniczna, c.o., budowa trzech zjazdów publicznych, budowa przyłączy: gazu, elektrycznego, c.o., wody i kanalizacji, przebudowa sieci elektroenergetycznej na działkach ewidencyjnych nr 16 i cz.dz. nr 20/1i 14 - obręb ewidencyjny Pl. Grunwaldzki (AM.34); zlokalizowanego przy ul. J.M.Hoene-Wrońskiego we Wrocławiu; przez projektantów odpowiadających branżami poszczególnym branżom projektowym występującym w dokumentacji projektowej przedmiotowej inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak i zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia: a) podpisania z wykonawcą robót budowlanych protokołu odbioru końcowego lub protokołu potwierdzającego usunięcie usterek, sporządzonego w związku z warunkowym protokołem odbioru końcowego zgodnie z umową o roboty budowlane stanowiącą załącznik nr 5 do wzoru umowy, b) protokolarnego przekazania Zamawiającemu prawomocnego i bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie w przypadku gdy organ nadzoru budowlanego nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji w terminie 21 dni od dnia złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy, c) w miarę potrzeby na wezwanie Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi za wady robót budowlanych wynikających z wadliwych rozwiązań projektowych. Przewidywany termin zakończenia realizacji inwestycji: 28 luty 2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej: jednej usługi pełnienia nadzoru autorskiego (przez cały okres realizacji inwestycji, tj. od momentu rozpoczęcia do jej zakończenia) dla co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej* o powierzchni użytkowej min. 9000m2 i kubaturze min.30000m3. * za obiekty o charakterze użyteczności publicznej rozumie się obiekty w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.2002.18.170 - sekcja 1, dział 12, grupa: 121 (Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego); 122 (Budynki biurowe); 123 (Budynki handlowo-usługowe); 124 (Budynki transportu i łączności); 126 (Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wskazanie osób posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności: osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalnościach: 1) architektonicznej (architekt); 2) konstrukcyjno-budowlanej (konstruktor); 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - które posiadają odpowiednie doświadczenie, tj.: architekt i konstruktor - każdy z nich 1),2) prowadził nadzór autorski w swojej branży co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej* o powierzchni użytkowej min. 9000m2 i kubaturze min.30000m3. * za obiekty o charakterze użyteczności publicznej rozumie się obiekty w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.2002.18.170 - sekcja 1, dział 12, grupa: 121 (Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego); 122 (Budynki biurowe); 123 (Budynki handlowo-usługowe); 124 (Budynki transportu i łączności); 126 (Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedłoży pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotu/-ów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, wystąpienia następujących okoliczności: a) w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy wynagrodzenie określone w §5 ust. 1 może ulec zmniejszeniu, b) w przypadku wystąpienia istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy, błędów projektowych dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: pożar, powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, c) w przypadku powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, d) w przypadku wystąpienia zmiany osób wskazanych w załączniku nr 3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Norwida 9/1, 50-374 Wrocław. Opłaty jaką Zamawiający żąda za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 6.000,00 PLN, uzyskania SIWZ na płycie CD/DVD bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Norwida 9/1, 50-374 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Budowa farmy fotowoltaicznej 3 MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
- PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTYCYJNEGO DLA INWESTYCJI POLEGAJĄCEJ NA MODERNIZACJI SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE ETAP II
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
- Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Łasku przy ul. Warszawskiej 2 i 2a wraz z rewitalizacją podwórka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Ślesin"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





