Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Warszawa: Wynajęcie sal wraz z usługą cateringową w Warszawie w celu przeprowadzenia
2 szkoleń z fotowoltaiki przez Wydział Elektroniki Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. WEITI/174/BZP/2012/1035
Numer ogłoszenia: 223493 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajęcie sal wraz z usługą cateringową w Warszawie w celu przeprowadzenia 2 szkoleń z fotowoltaiki przez Wydział Elektroniki Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. WEITI/174/BZP/2012/1035.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wynajęcie sal wraz z usługą cateringową w Warszawie w celu przeprowadzenia 2 szkoleń z fotowoltaiki przez Wydział Elektroniki Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej Przedmiotem zamówienia jest Wynajęcie sal wraz z usługą cateringową w Warszawie w celu przeprowadzenia 2 szkoleń z fotowoltaiki przez Wydział Elektroniki Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Miejsca i terminy szkolenia: 1)Dwudniowe szkolenie w Warszawie w terminie 20-21.09.2012 r. Przewidywana liczba uczestników ok. 43 osób. 2)Dwudniowe szkolenie w Warszawie w terminie 25-26.09.2012 r. Przewidywana liczba uczestników ok. 43 osób. Usługa wynajęcia sal wraz z cateringiem obejmuje: zapewnienie sali ze stolikami i miejscami siedzącymi dla uczestników, stolik dla organizatorów oraz zapewnienie poczęstunku do wynajętej sali restauracyjnej w dniu przed rozpoczęciem spotkania, ustawienie poczęstunku na stołach wraz z zapewnieniem niezbędnej zastawy (m.in. talerzyki, szklaneczki, etc.) oraz serwetek, koszy na śmieci itp. a także przygotowanie i uprzątnięcie naczyń po zakończeniu spotkania. W czasie trwania spotkania Wykonawca zapewni obsługę kelnerską - zbieranie i wynoszenie brudnych i pustych naczyń, uzupełnianie brakujących produktów. Zapewnienie zaplecza do przeprowadzenia wskazanych powyżej dwudniowych szkoleń. W każdym z miast wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca powinien zapewnić co obiekt posiadający odpowiednie salą szkoleniową i restauracyjną. Wymagania dotyczące sali szkoleniowej: Minimalna powierzchnia sali 60 m2 Sala klimatyzowana Sala z oknami z dostępem naturalnego światła Dostęp do darmowego Internetu (wifi) Możliwość podłączenia ok. 15-30 laptopów do sieci elektrycznej Miejsca siedzące i stoliki dla wszystkich uczestników oraz dla organizatorów (ułożenie klasowe lub podkowa). Wyposażenie - rzutnik komputerowy i ekran..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TP EDUKACJA I WYPOCZYNEK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TP EDUKACJA I WYPOCZYNEK SP. Z O.O.
- TP Edukacja i Wypoczynek sp. z o.o., ul. Erazma Ciołka 6, 01-402 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8560,70
Oferta z najniższą ceną: 8560,70 / Oferta z najwyższą ceną: 8560,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający jest zmuszony udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Projekt którego dotyczy niniejsze zamówienie kończy się z dniem 30.09.2012 r. Projekt zakładał 53 szkolenia, które zostały zakończone w lipcu 2012 r. Ze względu na bardzo duże zainteresowanie szkoleniami zdecydowano o przeprowadzeniu dodatkowych szkoleń w ramach przewidzianych dodatkowych 5% szkoleń w projekcie (2 szkolenia). Zamawiający mógł przystąpić do przygotowania i realizacji ww. szkoleń dopiero po uzyskaniu zgody od instytucji finansującej. Do najbliższych planowane szkoleń (20-21.09.2012, 25-26.09.2012) pozostał za krótki termin, który uniemożliwia przeprowadzenie postępowania w trybie kolejnego przetargu nieograniczonego, biorąc pod uwagę ustawowe terminy i ryzyko wystąpienia nieprzewidywalnych opóźnień proceduralnych, konieczność wprowadzenia ewentualnych zmian w SIWZ. Nie jest ich możliwe, przesunięcie szkoleń w czasie z uwagi na ryzyko rezygnacji uczestników oraz konieczność zakończenia i rozliczenia projektu zgodnie z harmonogramem do 30.09.2012 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch ogólnopolskich turniejów w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki
- Realizacja międzynarodowej konferencji EuroSteel2026
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów pn.: "Poznaję rolnictwo ekologiczne z Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Lubaniu"
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną dla realizacji koncertów odbywających się w ramach wydarzenia (...)
- Kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowego plenerowego wydarzenia o charakterze promocyjno-integracyjnym pn. "Kercelak 2025" - numer postępowania: 48/ZP/25
- Organizacja misji gospodarczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.