eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów oraz leków (część 16) WYKAZ części/pakietów w SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Warszawa: Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów oraz leków (część 16) WYKAZ części/pakietów w SIWZ.
Numer ogłoszenia: 223210 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów oraz leków (część 16) WYKAZ części/pakietów w SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów oraz leków (część 16) WYKAZ części/pakietów: 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony - część 1 2) rękawiczki - część 2 3) wata, gaza, lignina - część 3 4) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki - część 4 5) materiały do sterylizacji - część 5 6) żel do aparatów ekg i usg - część 6 7) szpatułki drewniane - część 7 8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spirometru, gruszki, elektrody - część 8 9) wzierniki uszne do otoskopów - część 9 10)pojemniki na odpady medyczne - część 10 11) wzierniki ginekologiczne - część 11 12) szczoteczki cytologiczne - część 12 13) szkiełka do cytologii - część 13 14) osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg - część 14 15) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie - część 15 16) LEKI - część 16 do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer tj. do: - Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) - Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość) - Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 2C (Międzylesie) - Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Korkowej 87 (Marysin Wawerski) - Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń) - Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46/48 (Falenica) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 4.1 do 4.16 do SIWZ oraz w pkt. 3.7 SIWZ. 3. Wymagany termin ważności towarów min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru - dot. wszystkich części. 4.Niektóre wymagania jakościowe: 4.1 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO małe Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 7,5 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 1,9 cm do 2,1 cm., oznaczenie kolorem białym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie . 4.2 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO średnie. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 8 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,4 cm. do 2,6 cm, oznaczenie kolorem czerwonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie. 4.3 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO duże. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 9 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,8 cm. do 3,2 cm, oznaczenie kolorem zielonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie. 4.4 Szkiełka do pobierania cytologii, bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm. 4.5 Jednorazowe szczoteczki typu miotełka ultrabrush umożliwiające pobranie rozmazu jednocześnie z tarczy części pochwowej oraz z kanału szyjki macicy - pakowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z giętkimi włoskami rozmieszczonymi wachlarzowato, środkowa część wachlarza dłuższa, bez ostrych zakończeń. 4.6 Osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe, pakowane jednostkowo, pudrowane, bez zbiorniczka. 4.7 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne bibułowo-foliowe. Podkłady w rolce o szerokości w granicach 50 cm +,- 1 cm. i długości nawinięcia 50 mb, z perforacją co 38 -50 cm. 4.8 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, dwuwarstwowe, o szerokości 50cm +,- 1 cm., długości 80 mb z perforacją. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami: - ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r., nr 107, poz. 679 ze zm.) dla wyrobów medycznych, - ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 ze zm.) dla produktów leczniczych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.18 - Waciki 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną koncesję, zezwolenie, licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - dot. tylko części nr 16. Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączonej koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W zakresie pakietów 1-15 zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów na terenie RP, zgodnie z przepisami prawa, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dot. pakietów 1-16. 2. Ulotki, katalogi, karty charakterystyki, inne dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów określonych w kosztorysach ofertowych w zał. nr 4.1-4.15 do SIWZ - dot. pakietów nr 1-15 oraz wszystkich pozycji ujętych w kosztorysach. 3.Próbki towaru - dot. pakietów nr 8,11,12,15 wymagane próbki: - ustniki do spirometrów - po 1 sztuce ustników określonych w poz. 6 i 7 kosztorysu ofertowego ( zał. nr 4.8 do SIWZ) - wzierniki ginekologiczne - po 1 sztuce każdego rozmiaru wzierników - szczoteczki cytologiczne - 1 szt. - podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie - min. po 1 metrze każdego rodzaju podkładu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach ( części 1-15) : - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa dla poszczególnych części/pakietów umowa może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach (część nr 16): - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - zmieniła się cena urzędowa, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu, - zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia, jak i obniżenia cen oraz dodania nowych, a także skreślenia leków wcześniej objętych cenami urzędowymi, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa umowy może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa budynek A, III piętro, pokój 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa budynek A, III piętro, pokój 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.