Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Siedlce: Profesjonalna i całodobowa ochrona osób i mienia w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 222929 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach , ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, fax. 025 6401711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profesjonalna i całodobowa ochrona osób i mienia w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na profesjonalnej i całodobowej ochronie osób i mienia oraz obsłudze systemów ochrony technicznej w obiektach bedących własnością Zamawiającego o wartości szacunkowej powyżej 133 000 EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - 79.71.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 16.550,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177) tj.: a)Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnej i ważnej co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem wydanej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 22.08.1997 r. O ochronie osób i mienia /tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm/. c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwie usługi podobne co do charakteru zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni powyżej 1.000 m2 każdy. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie /Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z póź. zm./. -dysponują co najmniej 3 osobami z co najmniej 6-miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony lub kierowania zespołami bezpośredniej ochrony, które będą nadzorowały i kontrolowały pracę pracowników ochrony - posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia; -dysponują co najmniej 10 osobami z co najmniej 6-miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, które będą wykonywały pracę pracowników ochrony w obiektach zamawiającego - posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia; -pracownicy Wykonawcy skierowani do ochrony obiektów posiadać będą poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, z którą pracownik ochrony może mieć przypadkowy dostęp z racji wykonywania czynności służbowych /Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. /tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631z póź. zm,/ Poświadczenia bezpieczeństwa pracowników ochrony Wykonawca złoży w terminie 3 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia tj. -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości nie mniejszej niż 600.000,- zł brutto /słownie: sześćset tysięcy złotych/ co najmniej na czas obejmujący datę składania ofert oraz zobowiązują się do zachowania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy, e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art. 24 ust. 1 pkt. 1-10. f)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art. 24 ust. 2 pkt. 1-4. -przed upływem terminu składania ofert wnieśli wadium w jednej z dopuszczalnych form w wysokości 16.550,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt zł)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy b)Wypełniony formularz cenowy c)Wypełniony formularz oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych d)Wypełniony formularz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualna i ważna co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem wydanej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 22.08.1997 r. O ochronie osób i mienia /tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm/. g)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; /informacja winna dotyczyć wszystkich osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu gospodarczego, z wyłączeniem pełnomocników i prokurentów/. j)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /niniejszy dokument składają wykonawcy, którzy posiadają status podmiotu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. O odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz. U. z 2002r. Nr 197,poz. 1661 z póź. zm./. k)Wykaz wykonanych należycie lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni min. 1.000 m2 każda z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia do wykazu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. l)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. m)Dokumenty potwierdzające, że wszystkie osoby podane w ww. wykazie posiadają licencje pracowników ochrony. n)Oświadczenie, że osoby odpowiedzialne za organizowanie i kierowanie zespołami pracowników ochrony posiadają licencje II stopnia. o)Oświadczenie, że do bezpośredniej ochrony osób i mienia zostaną skierowani pracownicy posiadający licencje I stopnia. p)Oświadczenie, że do ochrony stref bezpieczeństwa /w rozumieniu Ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych /tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631 ze zm./ skierowani zostaną pracownicy posiadający poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, z którą pracownik ochrony może mieć przypadkowy dostęp z racji wykonywanych czynności służbowych. q)Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 600.000,-zł brutto. r)Oświadczenie - zobowiązanie się do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na okres wykonywania zamówienia. s)Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy /min. 150.000,00 zł/ wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. t)Kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumentu wniesienia wadium. u)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. v)W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, ul. Browarna 12,08-110 Siedlce, pok nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, ul. Browarna 12,08-110 Siedlce, pok nr 7 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.12.2008.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Zakup rozbudowy funkcjonalności Elektronicznej Karty Znieczuleń systemu (EKZ)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
- Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





