Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Wrocław: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211 000 euro na usługę z zakresu sprzątania budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20 wraz z terenem przyległym do budynku w okresie 12 miesiecy od daty podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 222925 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 329-58-43, fax 0-71 329-18-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211 000 euro na usługę z zakresu sprzątania budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20 wraz z terenem przyległym do budynku w okresie 12 miesiecy od daty podpisania umowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20 wraz z terenem przyległym do budynku w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - w formie oświadczenia na jednym arkuszu (załącznik nr 5 do SIWZ ) w nastepującym zakresie: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności. b) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia c) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Warunki dodatkowe - Wykonawca wszystkie zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1. Wykonawca krajowy a) Aktualny ( tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty.(Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Wszyscy Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług zbliżonych co do zakresu i wartości zamówienia (ze szczególnym uwzględnieniem wykonywanych usług w jednostkach służby zdrowia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.Zamawiający uzna usługi, polegające na sprzątaniu, których wartość brutto będzie nie mniejsza niż 60 % ceny ofertowej- załącznik nr 6. b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - ( minimum 4 osób).- załącznik nr 7. c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wymagane jest dysponowanie sprzętem, urządzeniami oraz środkami czystości do realizacji pełnego zakresu zamówienia - załącznik nr 8. d) Ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000 złotych ( słownie: dwieście tysięcy złotych). e) Oświadczenie, że do realizacji usługi sprzątania Wykonawca użyje sprzętu, urządzeń oraz środków czystości zgodnie z przedłożonym wykazem sporządzonym przez Wykonawcę. f) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu oraz na terenie przyległym do budynku. g) Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia dodatkowych prac porządkowych związanych z remontem budynku, Wykonawca zapewni wykonanie prac z zakresu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z przedłożoną ofertą. h) Oświadczenie o zobowiązaniu się do płacenia kar za nieprzestrzeganie przepisów bhp, sanitarno - epidemiologicznych i p/pożarowych, jeśli jest to następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotowej usługi. i) Oświadczenie o wzięciu odpowiedzialności za jakość wykonywanych usług. j) Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia. k) Oświadczenie że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1-8 i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz otrzymał od zamawiającego niezbędne informacje do przygotowania oferty. l) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 30 dni. m) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty, do zawarcia umowy na warunkach przedstawionych w projekcie umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. n) Oświadczenie, że Wykonawca gwarantuje stałe ceny przedmiotu umowy przez okres obowiązywania umowy. o) Oświadczenie, że Wykonawca oferuje termin płatności minimum 21 dni.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna we Wrocławiu ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 08:45, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna we Wrocławiu ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław , pok. nr 8 ( Kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO przy drodze wojewódzkiej nr 338 na odcinku WOŁÓW - STARY WOŁÓW, zlokalizowanego w km 12+260 - 14+250
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 455 w zakresie ciągu pieszo - rowerowego i ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Oławskiej od ul. Ogrodowej do ul. Leśnej w Jelczu-Laskowicach
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 338 na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną G102806 do m. Stary Wołów w km 9+900 - 11+810.
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej."
- SZP/243-205/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- ZP.63.2025_Świadczenie usług utrzymania czystości część 2.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.