Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Kluczbork: Rozwój kompetencji i kreatywności uczniów z terenów wiejskich Gminy Kluczbork
Numer ogłoszenia: 22289 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Oświaty w Kluczborku , ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4181191, faks 077 4182381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ao.kluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój kompetencji i kreatywności uczniów z terenów wiejskich Gminy Kluczbork.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych i dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu Rozwój kompetencji i kreatywności uczniów z terenów wiejskich Gminy Kluczbork w roku 2012, w szkołach podstawowych i gimnazjach położonych na terenach wiejskich, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kluczbork z podziałem na zadania i działania. Projekt został zakwalifikowany do realizacji w trybie konkursu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 4 podstawowe zadania projektowe : Zadanie 1. Warsztaty kreatywności i technik uczenia się. Zadanie 2. Wsparcie kompetencji kluczowych z przedsiębiorczości i języka angielskiego w formie zajęć pozalekcyjnych. Zadanie 3. Kompleksowe wsparcie dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych - zajęcia kompensacyjno-korekcyjne. Zadanie 4. Wdrożenie innowacyjnej metody twórczej aktywizacji uczniów w 7 placówkach szkolnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa potwierdzone dokumenty według następujących zasad: - dla zadania nr 1 doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla uczniów w zakresie technik uczenia się w latach 2010-2011 o wartości minimum 25 tys. zł - dla zadania nr 2 doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedsiębiorczości w latach 2010-2011 o wartości minimum 10 tys. zł oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń językowych w latach 2010-2011 o wartości minimum 100 tys. zł - dla zadania 3 doświadczenie w prowadzeniu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych w latach 2010-2011 o wartości minimum 25 tys. zł oraz terapii psychologiczno-pedagogicznej w latach 2010-2011 o wartości minimum 25 tys. zł - dla zadania 4 doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w latach 2010-2011 o wartości minimum 5 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczeniem Wykonawcy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ao.kluczbork.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracji Oświaty w Kluczborku przy ul. Kościuszki 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Administracji Oświaty w Kluczborku przy ul. Kościuszki 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- "Dostawa mebli do gabinetów punktów Interwencji Kryzysowej w Powiecie Kluczborskim"
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt - II postępowanie
- Realizacja usługi transportu sanitarnego karetka typu S dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty edukacyjne dla dzieci i młodzieży z gminy Czechowice-Dziedzice nt. ekologii, zdrowia, recyklingu i profilaktyki w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja" - postępowanie nr 2.
- Usługi szkoleniowe (3 części) w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- Usługi szkoleniowe w ramach projektu "Uczniowie na 6 w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Przeprowadzenie działań informacyjnych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przeprowadzenie kursu - AutoCAD poziom zaawansowany ( powiat zielonogórski)
- Przeprowadzenie kursu projektowania grafiki komputerowej i animacji ( powiat świebodziński)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





