eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.Budowa wiaduktu nad PKP wraz z dojazdami, w ciągu drogi krajowej nr 35 w m.Świebodzice



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Wrocław: Nadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa wiaduktu nad PKP wraz z dojazdami, w ciągu drogi krajowej nr 35 w m.Świebodzice
Numer ogłoszenia: 222582 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa wiaduktu nad PKP wraz z dojazdami, w ciągu drogi krajowej nr 35 w m.Świebodzice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa wiaduktu nad PKP wraz z dojazdami, w ciągu drogi krajowej nr 35 w m.Świebodzice

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków merytorycznych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2004-2006) - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż : 10 000,00 zł c) posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. a), b), c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami posiadającymi ważne uprawnienia do nadzoru i kierowania robotami (mostowymi, drogowymi, branżowymi) i posiadającymi ubezpieczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczące odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi robotami objętymi nadzorem. Wymagany skład zespołu: - Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, na pełen okres umowy, posiadający minimum 10-cio letnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w zakresie robót mostowych; - Inspektor Nadzoru Drogowego, na pełen okres umowy, posiadający minimum 8-mio letnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w zakresie robót drogowych - Inspektorzy Branżowi (robót energetycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, geodezyjnych) na czas robót branżowych z odbiorami, posiadający minimum 5-cio letnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w zakresie robót branżowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek, Potencjał techniczny nie dotyczy Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - nie dotyczy Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał jako strona umowy co najmniej 2 zdania w każdej z wymienionych poniżej rodzajów robót, polegające na: - nadzorowaniu przebudowy lub budowy obiektów mostowych o konstrukcji sprężonej w ciągu dróg co najmniej klasy GP o wartości robót co najmniej po 2 500 000,00 zł. - nadzorowaniu robót drogowych w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy na drogach co najmniej klasy GP o długości po minimum 0,5 km i wartości robót co najmniej po 2 000 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Wykonawca będzie korzystać z usług Laboratorium Drogowego w GDDKiA Oddz.we Wrocławiu, któremu będzie zlecał po akceptacji przez Zamawiającego przeprowadzenie badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji robót oraz badania i pomiary kontrolne wykonanych elementów budowli. Badania specjalistyczne wykraczające poza zakres oferowany przez ww. laboratorium zostaną wykonane w innej jednostce badawczej zaakceptowanej przez Zamawiającego. Koszt tych badan i pomiarów sprawdzających poniesie Zamawiający Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 1.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. 7.2.1 a, b) zgodnie z treścią Formularza 1.2. 8.2.2 Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 1.3a., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.5 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) Załącznik 1.4 - nie dotyczy. 8.2.6 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1) w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu; 2) w pkt. 8.1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3 i 8.4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2. - 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagana dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenia wymieniony w pkt 8.1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2.- 8.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt. 8.3. i 8.4., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ul. Powstańców Śl. 186, pokój nr w godz. 08:00 do 14:00 pokój nr 217, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 07133 47 395, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ 20,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.