eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówDostawa opału (węgla i koksu) do placówek oświatowo-wychowawczych z terenu Gminy Lubaczów w sezonie grzewczym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Lubaczów: Dostawa opału (węgla i koksu) do placówek oświatowo-wychowawczych z terenu Gminy Lubaczów w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 222564 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubaczów , ul. Żeromskiego 3, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321609, fax. 016 6322656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: strona Gminy Wiejskiej Lubaczów: www.lubaczow.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału (węgla i koksu) do placówek oświatowo-wychowawczych z terenu Gminy Lubaczów w sezonie grzewczym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla w ilości łącznej około 163,250 ton oraz koksu w ilości łącznej około 15,550 ton na potrzeby niżej wymienionych jednostek w sezonie grzewczym 2008/2009, tj. do dnia 30.03.2009 r.: - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Młodowie (węgiel kostka w ilości około 120 t), - Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach (węgiel kostka w ilości około 21,250 t oraz koks w ilości około 15,550 t) - Szkoła Podstawowa im. Poety ks. Jana Twardowskiego w Krowicy Samej (węgiel kostka w ilości 22 t) a) węgiel kamienny kostka kl. I (CPV: 10.12.10.00-7) powinien charakteryzować się nast. parametrami: -wartość opałowa: min. 28.000 KJ/kg -zawartość popiołu: max. 8 % -zawartość siarki: max. 0,6 % -zawartość wilgoci: max. 8 % b) koks opałowy kl. I (CPV: 10.32.10.00-9) powinien charakteryzować się nast. parametrami: -wartość opałowa: min. 28.000 KJ/kg -zawartość popiołu: max. 8 % -zawartość siarki: max. 0,6 % -zawartość wilgoci: max. 8 % Podane potrzeby roczne stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia odbiorców w ciepło. Dostawa opału dokonywana będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami poszczególnych placówek szkolnych w sezonie grzewczym 2008/2009. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: . Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, . Wykonawca nie może podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): . aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kserokopii (kserokopia dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania) . wypełniony szczegółowo Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr1 . oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy jw. - załącznik nr 2 i załącznik nr 3 . projekt umowy zaparafowany na każdej stronie przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę z wykorzystaniem załącznika nr 4, . wypełniony szczegółowo Formularz Cenowy - załączniki nr5, . dokument jakości potwierdzające parametry określone dla przedmiotu zamówienia w punkcie III.1a) niniejszej specyfikacji, potwierdzony za zgodność z oryginałem . pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Przedstawione dokumenty muszą być aktualne, tzn. muszą przedstawiać stan faktyczny i prawny istniejący w chwili składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej stronie kopii)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Lubaczów, ul. Żeromskiego 3, 37-600 Lubaczów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Lubaczów, ul. Żeromskiego 3, 37-600 Lubaczów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.