eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaŚwiadczenie usług pralniczych wraz z transportem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Krynica: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 22239 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: świadczenie usług pralniczych obejmujących: pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, krochmalenie, prasowanie bielizny, pościeli, odzieży i innego asortymentu prania oraz naprawę w ilościach wynikających z potrzeb szpitala, wraz z transportem do i od Wykonawcy. Dotychczasowe średnie miesięczne ilości bielizny do prania w SPZOZ w Krynicy - Zdroju wynoszą ok. 8100 kg. Asortyment prania: - bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady) - odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, bluzy, fartuchy i ubrania) - bielizna operacyjna, - bielizna porodowa, kompresy - bielizna niemowlęca, noworodkowa i pieluchy, - odzież ochronna personelu, - zmiany pościelowe lekarskie i piżamy, - materace gąbczaste i przeciwodleżynowe, - ścierki, mopy, chodniczki, maty przeciwpoślizgowe, - obrusy i serwety, - koce, kołdry, poduszki, ręczniki, - firanki, zasłony, żaluzje pionowe, - worki z tkaniny do transportu bielizny brudnej, - pokrowce na ubrania - oraz inne wyroby zgodnie z zapotrzebowaniem. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez codzienny (6 dni w tygodniu z uwzględnieniem dni wolnych od pracy i dni świątecznych) odbiór brudnej bielizny oraz zdanie wypranej bielizny w godzinach od 7:00 do 10:00. W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 2 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy. Realizacja powyższej usługi odbywać się będzie w następujący sposób: a) Zdanie czystej pościeli z dnia poprzedniego - pobranie pościeli do prania - 7:00 do 10:00. Czas wykonania usługi pralniczej nie może przekroczyć 24 h od momentu odbioru bielizny brudnej z magazynu SPZOZ, do momentu przekazania bielizny czystej do magazynu SPZOZ Krynica - Zdrój. b) Pobranie brudnych fartuchów oraz odzieży ochronnej i zwrot w ciągu 24 godzin. c) Pobranie brudnych materacy i zwrot w ciągu 72 godzin. d) W przypadku pozostałego asortymentu prania czas usługi nie może przekroczyć 48 h od momentu odbioru z magazynu SPZOZ do momentu przekazania do magazynu SPZOZ w Krynicy - Zdroju. e) Wydzielenie bielizny i pościeli do naprawy przez szwalnię Wykonawcy w tym m. in. przyszywanie guzików, cerowanie, łatanie, doszywanie troczków itp. naprawa i zwrot naprawionej bielizny, pościeli oraz fartuchów w ciągu 24 godzin. f) Wydzielenie bielizny, pościeli oraz fartuchów zniszczonych do kasacji i zwrot do Zamawiającego. 3 Zamawiający zobowiązany jest do prowadzenia codziennej ewidencji wydawanej do Wykonawcy bielizny. 4. Odbiór bielizny brudnej przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy odbywa się zgodnie co do ilości - sztuki, rodzaju i przeznaczenia, które powinno być stwierdzone określonym dokumentem. Na tym dokumencie pracownik ten potwierdza przyjęcie bielizny zgodnie ze stanem faktycznym i od tej chwili Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia lub utratę bielizny. 5. Przenoszenie brudnego ładunku z magazynu do środka transportu oraz czystego ze środka transportu do wskazanego miejsca należy do Wykonawcy. 6. Przywożony przez Wykonawcę ładunek musi być posegregowany, zapakowany w zamknięte worki foliowe według rodzaju asortymentu i wg miejsca pochodzenia oddziału szpitalnego, komórki organizacyjnej z której pochodzi w następujący sposób: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kompresy, ręczniki, rzeczy drobne, bielizna noworodkowa, bielizna operacyjna, ubrania personelu medycznego, odzież ochronna, pozostały asortyment prania a u Zamawiającego ważony i przeliczany w obecności pracowników obu stron, by ilość wysyłana była zgodna z ilością przywożoną wyspecyfikowaną na dokumencie wystawionym przez Wykonawcę. 7. Pranie lub poddawanie dezynfekcji chemiczno - termicznej w procesie prania musi być zgodnie z obowiązującymi aktualnie wymogami (w zależności od rodzaju asortymentu i stopnia skażenia przedmiotu zamówienia). 8. Usługa musi być realizowana z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych zgodnie z zaleceniami PZH i dopuszczeniem do stosowania w oddziałach noworodkowych, które powinny posiadać odpowiednie atesty oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodując przyspieszonego zużycia. Stosowane przez Wykonawcę środki do dezynfekcji przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty CE. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za realizację usługi pralniczej oraz wobec organów kontroli (Sanepid, PIP i BHP). 10. Pranie powinno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. 12. Ilość 8100 kg m-c x 12 m-cy = 97 200 kg 13. Kod CPV 93.11.00.00-2 ; 93.10.00.00-9 14. Zamawiający wymaga aby usługi pralnicze były wykonywane w całości przez Wykonawcę składającego ofertę, jedynym elementem, który można podzlecić podwykonawcy jest obustronny transport przedmiotów przeznaczonych do prania. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. IV.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie IV.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia usług pralniczych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie IV.1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie IV.1.a i IV.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.1.3. IV.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie IV.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie IV.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie IV.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Decyzje Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą, że Wykonawca spełnia obowiązujące wymogi w zakresie pomieszczeń, urządzeń i sprzętu do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia dla obiektów służby zdrowia (tj.: prania bielizny szpitalnej i noworodkowej) - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładów opieki Zdrowotnej(Dz. U. Z 2006 r. nr 213 poz. 1568). g) Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. h) Zaświadczenie że środki piorące używane w procesie prania są zgodne z zaleceniami PZH lub równoważne dokumenty na środki piorące, certyfikaty CE na środki dezynfekujące, dopuszczenie środków piorących i dezynfekujących do używania w oddziałach noworodkowych, niemowlęcych i dziecięcych. Karty charakterystyk środków piorących i dezynfekcyjnych, jakie będą używane w procesie prania. i) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu z dołączoną pozytywną opinią Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą te środki transportu do świadczenia usług transportowych przedmiotu zamówienia. Aktualne badania dla celów sanitarno - epidemiologicznych osoby transportującej bieliznę. j) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, okres ubezpieczenia powinien odpowiadać okresowi umowy w niniejszym zamówieniu. W przypadku gdy okres ubezpieczenia jest krótszy należy przedłożyć zobowiązanie do dalszego ubezpieczenia po wygaśnięciu polisy, kolejną polisę należy dostarczyć Zmawiającemu pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. pkt. d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b oraz w pkt. 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.3 i 4 specyfikacji stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. Budynek Administracji - Dział Zamówień Publicznych pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. Budynek Administracji - Sekretariat pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.