Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Radom: DOSTAWA REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO
Numer ogłoszenia: 222336 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom, ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3451722, fax 048 3451369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/radom
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka Leśna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 9 komputerów przenośnych - rejestratorów wraz z akcesoriami wyposażonych w system operacyjny kompatybilny z aplikacjami leśnymi, przeznaczony do pracy w terenie, z przeprowadzeniem niezbędnych testów, szkoleniem użytkowników z zakresu obsługi, serwisem gwarancyjnym oraz obsługą serwisową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych Oryginalny kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 1500PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2) posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wykonawca uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: 1.2.1) w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy ręcznych komputerów przenośnych, o wartości minimum 50 tyś. PLN każda. 1.3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Ocena warunków udziału odbywać się będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców: 3.1) zgodnie z art. 24 Prawo zamówień publicznych, 3.2) złożyli więcej niż jedną ofertę. 4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. 1 do SIWZ; 1.2) Wykaz parametrów oferowanego sprzętu - zał. 2 do SIWZ; 1.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - zał. 3 do SIWZ; 1.4) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt.2-3: 1.4.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.4.2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.4.3) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw z wykorzystaniem wzoru - zał. 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw; 1.5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie 1.4.1; 2) Zasady składania dokumentów określone w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Radom ul. Janiszewska 48 26-600 Radom pok.nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa Radom ul. Janiszewska 48; 26-600 Radom pok. nr 7 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW SWPZZPOZ W RADOMIU
- Zakup i dostawa materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Kompleksowa wymiana modułów telemetrycznych dla Wodociągów Miejskich w Radomiu Sp. z o.o.
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Dostawa materiałów medycznych wykorzystywanych w neurologii zabiegowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowników Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi w 2025 r.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa licencji do posiadanego oprogramowania antywirusowego na 12 miesięcy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup stacji roboczych
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia w Powiecie Bolesławieckim"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.