Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Toruń: Budowa kotłowni opalanej gazem oraz wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni budynku szatniowo biurowego przy ul. Szosa Chełmińska 75 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 222258 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6226700, fax 056 6226705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kotłowni opalanej gazem oraz wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni budynku szatniowo biurowego przy ul. Szosa Chełmińska 75 w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane wykonanie ścian, tynków na ścianach i stropach, osadzenie stolarki drzwiowej wraz z malowaniem tynków i sufitów, wykonanie posadzek i podłoży, wykonanie przebić i bruzd w ścianach w celu przeprowadzenia instalacji, obniżenie posadzki w kotłowni do wymaganej wysokości pomieszczenia wraz z wybudowaniem stopni schodowych, usunięcie gruzu. Roboty elektryczne zasilanie do kotła i układów pompowych, rozprowadzenie instalacji oświetleniowej i gniazdowej, montaż wyłącznika pożarowego oraz tablicy rozdzielczej rozdzielni RK, wykonanie szyny rozdzielczej uziemnień. Roboty sanitarne demontaż istniejącego układu kotłowni olejowej, montaż grzejników w pomieszczeniach piwnicznych, doprowadzenie istniejących przewodów c.o. w obecnej kotłowni do pomieszczenia w kotłowni projektowanej, wykonanie instalacji gazowej oraz c.o. zgodnie z dokumentacją techniczną, z zaprojektowanych rozdzielaczy c.o. wyprowadzić przewody do zasilania pomieszczeń piwnicznych parteru oraz obiegu na potrzeby I piętra bez instalacji nagrzewnic, uzyskać dopuszczenie przez Dozór Techniczny, przeprowadzić niezbędne próby i przeszkolić wskazany personel Zamawiającego. Należy przeprowadzić wizję lokalną pomieszczeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej we wszystkich branżach, b. zrealizowali w ciągu ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlano - instalacyjne o wartości min.50.000,00 zł brutto każde. c. przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz każdy z wykonawców, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty , 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności(w załączeniu kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej we wszystkich branżach oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego) 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (co najmniej 2 roboty budowlano - instalacyjne o wartości min.50 000 zł brutto każde) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( min. 2 ); 6.Polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. a,b,c SIWZ, składa dokumenty zgodnie z §2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605): Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). 8. Zobowiązanie do wpłacenia, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Rozbudowa ul. Przyjemnej i budowa ulic Rodzinnej i Twardowskiego w Toruniu
- Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Działu Żywienia oraz obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chrząstowice
- Remont budynku nr 14 (hala sportowa) w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego 36 w Toruniu
- Dostawa wody mineralnej i źródlanej- 2 zadania.
- Modernizacja systemów ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych przy ul. 63 Pułku Piechoty 62 oraz 63 Pułku Piechoty 62A w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowości Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.