Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Wrocław: Modernizacja pracowni fizycznej nr 61 wraz z dostawą wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 222134 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 5 , ul. Hauke Bosaka 33, 50-447 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 343 52 79, faks 0-71 343 52 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo13.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pracowni fizycznej nr 61 wraz z dostawą wyposażenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1. Modernizacja instalacji elektrycznej s. 61 Zad.2. Dostawa mebli do s. 61 Zad.3. Dostawa wyposażenia i pomocy szkolnych do s. 61.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00 - 36.15.31.00 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 36.16.00.00 - 36.16.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki omówiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - strona internetowa www.lo13.wroc.pl.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo13.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 5
ul. Hauke Bosaka 33
50-447 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 5 ul. Hauke Bosaka 33 50-447 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. CENA - najniższa cena dotyczy robót i dostawy mebli - zad. 1 i 2 - 100% 2. Pomoce dydaktyczne - zad. 3: A) cena - 50% B) wymogi techniczne - 50%, w tym: - ćwiczenia w zestawach - 5% - pomoce tworzące zestawy pakowane w trwałe skrzynie - 10% - instrukcje do ćwiczeń dla ucznia - 10% - literatura metodyczna - 10% - oprogramowanie do ćwiczeń - 15%.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ PODDASZA W BUD. NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 100-102 WE WROCŁAWIU
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa głowicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG dla Kliniki Neonatologii
- Zakup wraz z dostawą sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu strzeleckiego na zabezpieczenie działalności Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A2 II
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie..(drugie postępowanie)
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Posadowienie tymczasowych obiektów kontenerowych z niezbędną infrastrukturą w k. 4204 wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej i wykonawczej, z kosztorysem na terenie 33. BLTr
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Głogowie Młp." w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie - rozbudowa infrastruktury powiatowej
- Wykonanie urządzenia przeciwpożarowego w zakresie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gdyni.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.