eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG w Katowicach przy ul. Leopolda 31 oraz w Chorzowie przy ul. Długiej 1-3 - numer postępowania HP/ 02/ 11/ 09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Katowice: Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG w Katowicach przy ul. Leopolda 31 oraz w Chorzowie przy ul. Długiej 1-3 - numer postępowania HP/ 02/ 11/ 09
Numer ogłoszenia: 222025 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG , ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/2007700, faks 032 2007701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG w Katowicach przy ul. Leopolda 31 oraz w Chorzowie przy ul. Długiej 1-3 - numer postępowania HP/ 02/ 11/ 09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG w Katowicach przy ul. Leopolda 31 oraz w Chorzowie przy ul. Długiej 1-3 - numer postępowania HP/ 02/ 11/ 09. Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 31.51.82.00 - Oświetlenie awaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 700,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać poleceniem przelewu na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski 6810 5012 1410 0000 0700 0050 10. 4. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć w: Instytucie Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 Dział Handlowy, Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, pok. 123. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust 1 - 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, według zasad określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp; 5. spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszej SIWZ i ustawie Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie Spełnia - Nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza 2-krotną wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - uchwała wspólników, lub umowa spółki. 5. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć aktualną umowę spółki cywilnej. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w szczególności robót objętych przedmiotem zamówienia. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonych przedmiarów robót (zał. nr 4 i 5 do SIWZ), specyfikacji technicznej (zał. nr 1 do SIWZ) i projektów wykonania instalacji (zał. nr 2 i 3 do SIWZ). 9. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości netto, daty wykonania, nazwy Zamawiającego oraz miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane należycie. 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienia dla kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych (wymagane przez Prawo Budowlane do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia) wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. 12. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku do oferty należy dołączyć upoważnienie dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców z podaniem zakresu pełnomocnictwa oraz dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust. 2, 3, 4, 5, 6, 7 dla każdego z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 Dział Handlowy, Sekcja Zamówień Publicznych i Umów e-mail: zamowienia.publiczne@emag.pl podać nr postępowania HP/02/11/09.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 RECEPCJA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.