Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Racibórz: Dostawa autobusu 14 miejscowego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 221998 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, fax 032 4153381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu 14 miejscowego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania minimalne dotyczące samochodu 1. Pojazd fabrycznie nowy typu autobus, rocznik 2007 2. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny i nie pochodzi z żadnych wystaw ani pokazów, także nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. 3. Należy przedstawić świadectwo homologacji na autobus. 4. Ilość miejsc 14 + kierowca 5. Kolor nadwozia: srebrny, metalizowany lub czerwony 6. Dopuszczalna masa całkowita samochodu nie może przekroczyć 5000kg 7. Maksymalna wysokość pojazdu z dodatkowym urządzeniem na dachu 3000mm 8. Skrzynia biegów 6-cio biegowa + wsteczny (6+1) 9. Silnik diesla z turbodoładowaniem o minimalnej mocy - 180 KM i pojemności min.2700 cm3 - max. 3200 cm3 spełniający normę Euro 4 10. Napęd 4x2 na oś tylną z podwójnymi kołami /bliźniaki/, napęd na oś tylną, 11. System serwisowy wyznaczający przeglądy 12. Układ hamulcowy z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, ze wspomaganiem, hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, hamulec postojowy, układ wzmacniacza hamulcowego, układ hamulcowy z systemem ABS,ASR 13. Zawieszenie wyposażone w stabilizatory osi przedniej i tylnej 14. Obręcze kół min.16, pełno wymiarowe koło zapasowe 15. Chlapacze przednie i tylne, boczne listwy ochronne 16.Wspomaganie układu kierowniczego, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach 17.Instalacja elektryczna 12 V 18. Złącze umożliwiające podłączenie dodatkowych odbiorników elektrycznych 19. Przygotowanie do montażu gniazda haka holowniczego 20. Moc alternatora min.170 A, pojemność akumulatora min. 100Ah 21. Dwa zabezpieczenia antykradzieżowe - immobilizer, autoalarm z ochroną wnętrza 22. Elektrycznie otwierane szyby od strony kierowcy i pasażera. 23. Instalacja elektryczna wyposażona we wtyk do diagnozowania komputerowego 24. Lusterka boczne ogrzewane i regulowane elektrycznie, lusterko wsteczne 25. Główny wyłącznik instalacji elektrycznej 26. Kontrolki informujące o braku płynów i awarii oświetlenia 27. Pojazd wyposażony we wskaźnik temperatury zewnętrznej 28. Pojazd wyposażony w centralny zamek sterowny z pilota fabrycznego 29. Pojazd wyposażony w przednie lampy przeciwmgłowe 30. Podświetlana stopnie wejściowe 31. Dodatkowe kierunkowskazy na dachu 32. Pojazd wyposażony w oświetlenie sufitowe 33. Pojazd posiada trzecie światło hamowania 34. Pojazd wyposażony w fabryczną klimatyzację przednią dla kierowcy oraz fabryczną klimatyzację tylną z rozprowadzeniem centralnym, dodatkowy kanał ogrzewania dla przestrzeni pasażerskiej w podłodze 35. Pojazd wyposażony w filtr przeciwpyłkowy 36. Pojazd wyposażony w fabryczne niezależne ogrzewanie z rozprowadzeniem w przestrzeni pasażerskiej (dodatkowy wymiennik ciepła) ogrzewanie powinno dodatkowo posiadać funkcję dogrzewacza silnika. 37. Radioodtwarzacz CD fabryczny i nagłośnienie kabiny kierowcy i części pasażerskiej, 38. Kierownica wielofunkcyjna z komputerem pokładowym 39. Wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa 40. Siedzenie kierowcy i pasażera obok kierowcy z podłokietnikiem, regulacją lędźwiową, zagłówki, ogrzewane elektrycznie, siedzenie kierowcy na poduszce hydraulicznej lub pneumatycznej 41. Schowek zamykany na kluczyk. 42. Dodatkowy schowka na środku deski rozdzielczej z pokrywą 43. Schowki siatkowe w drzwiach tylnych 44. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 45. Wszystkie szyby izotermiczne, przednia szyba z filtrem przeciwsłonecznym. Szyby boczne w przestrzeni pasażerskiej barwione na czarno. Szyba tylna ogrzewana elektrycznie Zabudowa przestrzeni pasażerskiej powinna spełniać następujące parametry: - długość przestrzeni za kierowcą max. - 4400 mm - przestrzeń podzielona na dwie części - pasażerską i gospodarczą - długość przestrzeni gospodarczej min. - 1000 mm - wysokość przestrzeni pasażerskiej w przejściu min.1800 mm - drzwi boczne umieszczone z prawej strony samochodu (drzwi przesuwne), - ogranicznik otwarcia drzwi przesuwnych, - drzwi tylne dwuskrzydłowe, - wnętrze pojazdu - fabryczna tapicerka z materiału odpornego na zabrudzenia i uszkodzenia mechaniczne, łatwego do utrzymania w czystości z izolacją termiczną i akustyczną, tapicerka słupków okiennych, podsufitka tapicerowana - barierki i oznakowanie samochodu , szyba za kierowcą , poręcze - pojazd wyposażony w uchwyt przy drzwiach przesuwnych ułatwiający wsiadanie. - podłoga pojazdu wyłożona wykładziną odporną na zabrudzenia i uszkodzenia mechaniczne, łatwą do utrzymania w czystości - szyberdach mechaniczny - wyjście awaryjne, - siedzenia w ostatnim rzędzie dla 4 osób, - po lewej stronie pojazdu trzy rzędy podwójnych siedzeń, - po prawej stronie dwa pojedyncze siedzenia oraz siedzenie pilota przy drzwiach przesuwnych , - zasłonki okien - kolorystyka foteli do uzgodnienia z zamawiającym - mocowanie foteli na listwach /szybki demontaż, przesuwanie foteli, - fotele 1-osobowe i 2-osobowe z podłokietnikiem, odchylane, pasy bezpieczeństwa - w przestrzeni pasażerskiej należy wykonać półki na bagaż podręczny - przegroda tapicerowana za ostatnim rzędem foteli oddzielająca część pasażerską od gospodarczej - szafka bagażowa w części gospodarczej umieszczona trwale na prawej ścianie do wysokości dachu, podłoga drewniana w przestrzeni gospodarczej - dodatkowy wentylator do cyrkulacji powietrza - gniazdo 12V w przestrzeni gospodarczej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 0 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z utwardzeniem terenu przy ul. Szkolnej 4 w Raciborzu".
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Zakup 14 fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2024.
- Wyk. usługi w postaci projektu opisowo - kartograficznego modernizacji ewid. gruntów i budynków dla 15obr. ewid. w jedn. ewid. Rudnik zwanego dalej Projektem wraz z udziałem w procedurze wyłożenia
- Rozbiórka budynku Krytej Pływalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
- PRZEBUDOWA UL. WYGONOWEJ I UL. ZAKŁADOWEJ W RACIBORZU
więcej: przetargi w Raciborzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.