Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Celnej Kielcach
Numer ogłoszenia: 221990 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3542810, 3542812, fax 0-41 3642847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Celnej Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 21 szt. zestawów komputerowych kod CPV 30231100-8. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje w niniejszym zadaniu prawo opcji przy ustalaniu wartości zamówienia. Możliwy największy zakres zamówienia wynosi 21 zestawów. Jednocześnie zamawiający zaświadcza, że na pewno odbierze 18 zestawów, laptopy - 7 szt. kod CPV 30213200-7, drukarki laserowe -7 szt. kod CPV 30233231-9, drukarki atramentowe -1 szt. kod CPV, urządzenia sieciowe - 4 szt. kod CPV 32420000-3, części serwerowe - 4 szt. + 1 komplet, kod CPV 30262000-3, akcesoria komputerowe - 12 szt. + 6 par, kod CPV 30217200-5, urządzenia wielofunkcyjne - 1 szt. kod CPV - 29836300-1, oprogramowanie narzędziowe - 5 szt. kod CPV 30241000-0, Licencje - 36 szt. kod CPV 30248200-1, oprogramowanie biurowe - 18 szt. kod CPV 30240000-3, tonery i tusze do drukarek - 22 szt. kod CPV 30192113-6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 uPzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) złożą formularz ofertowo-cenowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone niniejszą specyfikacją. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił w/w
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 uPzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) złożą formularz ofertowo-cenowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone niniejszą specyfikacją. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił w/w
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, sekretariat, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługa cateringu dla uczestników projektu w Sandomierzu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Remont drogi krajowej nr 9 na odcinku Nietulisko Duże-Nietulisko Małe od km 55+989 do km 56+789 oraz od km 57+335 do km 58+043
- Remont drogi powiatowej nr 1365T w m. Starochęciny Gmina Chęciny
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania badań dla Zakładu Markerów Nowotworowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby utrzymania dróg gminnych
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.