To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Ostrołęka: Dostawa i montaż wyposażenia biurowego dla Urzędu Skarbowego w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 221927 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376502 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrołęce, ul. Przechodnia 6, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 746 41 00, faks 29 746 41 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia biurowego dla Urzędu Skarbowego w Ostrołęce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Biurko SOP typ II szt.2 2.Biurko SOP typ IIIszt.1 3.Szafa do boksów kasowych SOP typ Aszt.1 4.Szafa do boksów kasowych SOP typ Bszt.1 5.Szafa do SOP z obudową systemu kolejkowego szt.1 6.Szafa do SOPszt.1 7.Lada do SOPszt.1 8.Stół podatnika do SOPszt.3 9.Siedzisko zespolone do SOPszt.6 10.Regał do SOPszt.1 11.Stolik kącika dla dzieciszt.1 12.Krzesełka kącika dla dzieci szt.3 13.Wieszak ubraniowyszt.12 14.Wieszak na kwiatyszt.20 15.Stolik pod drukarkiszt.5 16.Biurko typ 1szt. 24 17.Szafka pomocnikszt.9 18.Szafa aktowaszt.22 19.Biurko typ IVszt.2 20.Stół konferencyjnyszt.1 21.Krzesła konferencyjneszt.30 22.Regał do pokoju konferencyjnegoszt.1 23.Szafka kuchenna stojąca i wisząca szt.1 24.Stół kuchennyszt.1 25.Krzesło kuchenneszt.4 26.Krzesła obrotoweszt.34 27.Krzesła biurowe szt.24 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.14.31.22 - Komody 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.12.12.00 - Stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.12.21.00 - Kredensy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Przemysłowe WEGA M.A.T.Kowalczyk spólka cywilna, ul. Kołobrzeska 16, 07-401 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148763,46
Oferta z najniższą ceną: 148763,46 / Oferta z najwyższą ceną: 148763,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na osiedlu Bursztynowym w Ostrołęce
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 0005 w jednostce ewidencyjnej m. Ostrołęka 146101_1.
- Rozbudowa Zagrody Kurpiowskiej w Kadzidle - etap II
- Modernizacja pomieszczeń Przedszkola Miejskiego nr 7 w Ostrołęce
- Zapewnienie jednoosobowej bezpośredniej ochrony fizycznej Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Ostrołęce
- Dzierżawa 2 szt. duodenoskopów dla Pracowni Endoskopowej.
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zawarcie umowy ramowej na dostawy siedzisk do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Samorządowego w Błędowie realizowanego w ramach zadania pn." Utworzenie żłobka samorządowego w Błędowie
- Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Fizyki i Astronomii oraz Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.