Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Włocławek: Monitoring systemu wodociągowego - zaprojektowanie, dostawa i wdrożenie systemu informacji geograficznej GIS
Numer ogłoszenia: 221900 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. , ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2301700, faks 054 2301701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpwik.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring systemu wodociągowego - zaprojektowanie, dostawa i wdrożenie systemu informacji geograficznej GIS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie autorskiego systemu zarządzania infrastrukturą sieciową z wykorzystaniem technologii GIS (nazywany systemem GIS) w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku. W szczególności zakres dostaw i usług obejmuje: 1. Dostawę serwerów bazy danych i prezentacji danych przestrzennych wraz z kompletnym wyposażeniem dla dwóch stanowisk edycyjnych - dostawa obejmuje wszystkie wymagane licencje oprogramowania systemowego i narzędziowego. 2. Dostawę oprogramowania umożliwiającego wizualizację sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w systemie GIS wraz z wymaganymi licencjami 3. Dostawę oprogramowania z wymaganymi licencjami do zarządzania majątkiem sieciowym umożliwiającego: a) rejestrację zdarzeń oraz zarządzanie awariami sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, b) planowanie, zarządzanie eksploatacją oraz remontami sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, c) wydawanie warunków technicznych i nadzór nad budową nowych sieci i obiektów 4. Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej potwierdzającej zgodność systemu z postawionymi wymaganiami wraz z niezbędnymi instrukcjami eksploatacyjnymi. 5. Szkolenie pracowników Zamawiającego - min. 10 osób 6. Serwis gwarancyjny i nadzór autorski w okresie 2 lat Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia określonego w niniejszych WUZ (tzn. wdrożyć dwa systemy informacji geograficznej GIS o zakresie podobnym do opisanego w III części SIWZ, w tym jeden w przedsiębiorstwie wodociągowo - kanalizacyjnym w mieście z co najmniej 50000 mieszkańców).3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 250 000,00 PLN, w tym co najmniej 100 000,00 PLN ubezpieczenia na jedno zdarzenie...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2).1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2).2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:wykaz wykonanych prac sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymaga się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu roboty, d. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), e. wskazanie miejsca wykonania, f. referencję lub opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2).3) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku; ul. Toruńska 146; 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku; ul. Toruńska 146; 87-800 Włocławek; Sekretariat Spółki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przewidziany do współfinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA AUTOMATYCZNEGO Z NIEZBĘDNYM BACKUPEM PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Budowa stawów pełniących funkcję zbiorników retencyjnych w miejscowości Świętosław (w podziale na części w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Wykonanie systemu przyzywowo-alarmowego dla budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku - IV etap (II piętro)
- REALIZACJA USŁUGI PROMOCYJNEJ POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO POPRZEZ SPORT
- PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH Z EGZAMINEM ECDL S6 + GRAFIKA KOMPUTEROWA
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup serwerów w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie i jednostkach podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.