eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska w obszarze zlokalizowanym na południe od autostrady A4 - zgodnie z uchwałą nr PR.0007.19.2016 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 21.01.2016 r.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-08

Ogłoszenie nr 22169 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.

Ruda Śląska: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska w obszarze zlokalizowanym na południe od autostrady A4 - zgodnie z uchwałą nr PR.0007.19.2016 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 21.01.2016 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 306389


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 00051584000000, ul. Plac Jana Pawła II  6, 41709   Ruda Śląska, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348, e-mail zamowienia@ruda-sl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska w obszarze zlokalizowanym na południe od autostrady A4 - zgodnie z uchwałą nr PR.0007.19.2016 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 21.01.2016 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AP.271.138.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska w obszarze zlokalizowanym na południe od autostrady A4 - zgodnie z uchwałą nr PR.0007.19.2016 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 21.01.2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 i6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważać się będzie: a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, projektów uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17-19 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) inwentaryzację urbanistyczną - opracowanie tekstowo-graficzne opisujące wyniki prac terenowych (wizję terenową zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, określającą charakterystykę zabudowy z uwzględnieniem m.in. liczby kondygnacji, kształtu dachów), c) sporządzenie projektu planu w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek planu w skali 1:2000 - ilość egzemplarzy w formie papierowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa,(Papierowe egzemplarze projektu powinny być złożone do formatu A 4 i przekazane w takiej formie w czterech egzemplarzach). d) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych spełniających wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, e) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, f) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz ewentualne przeprowadzenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, g) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych - prezentacja projektu planu miejscowego na posiedzeniu komisji urbanistyczno- architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, h) sporządzenie projektu planu do publicznego wglądu - przygotowanie projektów i pism związanych z wyłożeniem, i) uczestniczenie i udzielenie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, j) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu zmiany planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, k) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, l) przedłożenie Radzie Miasta Ruda Śląska projektu planu z uwzględnieniem naniesionych uwag - oraz prezentacja projektu na sesji Rady Miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162601.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Projektowania, Studiów, Usług i Realizacji TERPLAN Sp. z o.o.,  ,  ul. Wita Stwosza 6/7,  40-036,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173430.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173430.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 426810.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.