eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Białostockiejsprzętu komputerowego i biurowego, oprogramowania, akcesorii komputerowych, materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia serwerowni w szafę krosowniczą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Sokółka: Dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Białostockiej: sprzętu komputerowego i biurowego, oprogramowania, akcesorii komputerowych, materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia serwerowni w szafę krosowniczą i klimatyzator
Numer ogłoszenia: 221668 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kryńska 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 722 90 10, fax. 085 722 90 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.sokolka.sisco.info/.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Białostockiej: sprzętu komputerowego i biurowego, oprogramowania, akcesorii komputerowych, materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia serwerowni w szafę krosowniczą i klimatyzator.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe 4 szt.; Notebook 1 szt.; Niszczarka dokumentów 8 szt.; Szafa krosownicza stojąca wraz z demontażem starej szafy i montażem nowej oraz dodatkowe kable sieciowe1 szt.; Przełącznik 16 portowy 1 szt.; Zasilacz awaryjny 6 szt.; Klimatyzator wraz z montażem 1 szt.; Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe 3 szt.; Skaner 2 szt.; Router do bezprzewodowego internetu wraz z konfiguracją 1 szt.; Pamięć RAM 512 MB 24 szt.; Pendrive 5 szt.; Słuchawki z mikrofonem 6 szt.; MS Office 2007 10 licencji ; Microsoft Windows Server 2003 CAL 2 licencje; Oprogramowanie antywirusowe 55 licencji; Dyskietki 3,5 4 op. po 10 szt.; Płyta CD 25 szt.; Koperty na płyty 100 szt.; Etui na płyty 3 szt.; Sprężone powietrze 2 szt.; Pianka do czyszczenia komputerów 2 szt.; Płyn do czyszczenia monitorów 2 szt.; Ściereczki czyszczące 2 op. po 100 szt.; Listwa zasilająca 7 szt.; Klawiatura + mysz 1 komplet; Mysz optyczna 3 szt.; Kabel USB 2 szt.; Ramię biurkowe na monitor 1 szt.; Taśmy do streamera 24 szt.; Taśmy do drukarki OKI 100 szt.; Atramenty do drukarek HP 36 szt.; Tonery do drukarek HP 12 szt.; Toner do drukarki OKI 3 szt.; Tonery do kserokopiarek Kyocera Mita 5 szt.; Toner do drukarki CPG 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.23.46.00 - 30.23.46.00 30.23.72.80 - 30.23.72.80 48.31.00.00 - 48.31.00.00 48.76.00.00 - 48.76.00.00 Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Oryginalny kod CPV: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5) Przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji; 6) Dołączą do oferty wszystkie wymagane dokumenty; 7) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania u udzielenie zamówienia W przypadku składania ofert przez firmy występujące wspólnie, każda z tych firm musi spełniać w/w warunki. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt 1 ppkt 1) do 4), 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3); 3) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5; 4) Dokumenty wymienione w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych stanowiące załącznik Nr 4 ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sokolka.sisco.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce ul. Kryńska 40, pok. 23 16-100 Sokółka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce ul. Kryńska 40, pok. 23 16-100 Sokółka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.