Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Świebodzin: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego wraz z zamontowanym
żurawiem hydraulicznym typu Z do załadunku drewna z przystosowaniem do ciągnięcia uniwersalnej naczepy specjalizowanej szt. 1
Numer ogłoszenia: 221522 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, fax 068 3823435.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego wraz z zamontowanym żurawiem hydraulicznym typu Z do załadunku drewna z przystosowaniem do ciągnięcia uniwersalnej naczepy specjalizowanej szt. 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego wraz z zamonto-wanym żurawiem hydraulicznym typu Z do załadunku drewna z przystosowaniem do ciągnię-cia uniwersalnej naczepy specjalizowanej szt. 1 1. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Nazwa i kod y dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamó-wień (CPV): 34144750-0 - Pojazdy do transportu ładunków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.50-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wysokości 12.000,00zł. (słownie: dwanaście tysięcy zło-tych). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158,z póź.zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Zachodni WBK S. A. 1/O Zielona Góra 53 1090 1535 0000 0001 0095 5705 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy wpłata. Kserokopię dowodu przelewu po-twierdzoną za zgodność z oryginałem można dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpiecze-niowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub przed upływem terminu składania ofert (w takim przypadku dokument inny niż potwierdzający przelew, można złożyć w Kasie Zamawiającego 4. Z treści gwarancji, poręczenia (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upeł-nomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiają-cy jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i na-zwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiają-cemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamó-wień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj.: do dnia 22.11.2007r. do godz. 1000. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie 22.11.2007r. do godz. 1000.znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający prze-każe do banku niezwłocznie po: a) Upływie terminu związania ofertą, b) Zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) Unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warun-kiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) Który został wykluczony z postępowania; c) Którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wa-dium na podstawie ust. 2 pkt.2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unie-ważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym ono było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pie-niędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wy-brana: a) Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia zrealizował dostawę, co najmniej 6 samochodów ciężarowych rocznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą, niż cena netto oferty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 ni-niejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymagania wykonawca spełnił. 6. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wyklu-czeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. e) S.C. jest traktowana jako konsorcjum. I dlatego, jeżeli wspólnicy nie ustanowią pełnomocni-ka, muszą zostać wykluczeni z postępowania (orzeczenie arbitrów z dnia11 marca 2005 r. (UZP.ZO.0-415.05). Uwaga: pełnomocnictwo może wynikać również z treści umowy kon-sorcyjnej. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zał. 2) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumen-tów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert, b. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert), c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wy-konawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ter-minu składania ofert); d. W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili za-świadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego wystawione oddzielnie dla każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cy-wilnej. e. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opła-caniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgo-dę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f. W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili za-świadczenia o niezaleganiu z opłacaniem składek wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione oddzielnie dla każdego wspól-nika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potęcjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) wykonawców, a w przypadku świadczeń okre-sowych lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim ro-dzajem i wartością dostawom lud usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy-konanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Z treści załączonych dokumentów i oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymagania wykonawca spełnił. 6. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumen-tów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawiera-jące błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie ul. Poznańska 10, 66 - 200 Świebodzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie ul. Poznańska 10, 66 - 200 Świebodzin - sekretariat OTL.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- "Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2025"
- Zapewnienie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Poszerzenie poboczy w miejscowości Rozłogi od figurki w stronę nowego osiedla i od figurki do nr 26
- Budowa kolumbarium - etap III w m. Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.