Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 22149 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim , ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830218, faks 068 3830236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krosno-odrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych oraz użyczenie i instalacja oprogramowania. Tablice rejestracyjne powinny posiadać certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Ilości poszczególnych tablic rejestracyjnych wynoszą: a) tablice samochodowe jednorzędowe 9000 szt.; b) tablice samochodowe dwurzędowe 200 szt.; c) tablice do przyczep jednorzędowe 300 szt.; d) tablice do przyczep dwurzędowe 100 szt.; e) tablice motocyklowe 300 szt.; f) tablice motorowerowe 300 szt.; g) tablice indywidualne 10 szt.; h) tablice zabytkowe 5 szt. Powyższe ilości stanowią wielkości szacunkowe na czas zwarcia niniejszej umowy. Wykonawca użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz przeszkoli użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej; b) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; c) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami); d) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy; e) baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych; f) baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa; g) możliwość pracy na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u zamawiającego); h) wykonawca powinien zapewnić bezpłatnie serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach; i) wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędna dla prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programu, w tym instrukcje użytkowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają zezwolenie właściwego Marszałka Województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz Certyfikat Instytutu Samochodowego w Warszawie na wszystkie rodzaje zamawianych tablic
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 2 zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych o wartości każdego z nich, co najmniej 100.000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Piastów 10 b
66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2011 godzina 08:15, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Piastów 10 b 66-600 Krosno Odrzańskie sekretariat (pok. nr 115).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.