eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › DOSTAWA APARATU ELEKTROENCEFALOGRAFICZNEGO EEG I BIEŻNI DO PRÓBY WYSIŁKOWEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO NADZORU PRÓBY WYSIŁKOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-27

POZYCJA 22145

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przemyśl: DOSTAWA APARATU ELEKTROENCEFALOGRAFICZNEGO EEG I BIEŻNI DO PRÓBY WYSIŁKOWEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO NADZORU PRÓBY WYSIŁKOWEJ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Głowniak Maria, Cieliczka Agnieszka, Sura Piotr, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, fax 016 6784971, e-mail: zamowieniapubliczne@114szpital.pl, www.114szpital.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Kozłowski Wojciech - Kierownik Sekcji Sprzętu Medycznego, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771588, fax 016 6784971, e-mail: zamowieniapubliczne@114szpital.pl, www.114szpital.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU ELEKTROENCEFALOGRAFICZNEGO EEG I BIEŻNI DO PRÓBY WYSIŁKOWEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO NADZORU PRÓBY WYSIŁKOWEJ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne i użytkowe sprzętu przedstawia Załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: PL32. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa do Zamawiającego w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy fabrycznie nowego aparatu elektroencefalograficznego (Pakiet I)/bieżni do próby wysiłkowej wraz z systemem do nadzoru próby wysiłkowej(Pakiet II) własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, oraz dokonać montażu tego sprzętu i przeprowadzić szkolenie dla personelu medycznego Zamawiającego, w jego siedzibie, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: PAKIET I 900,00 zł Pakiet II 450,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zapłata za dostarczony w sposób zgodny z zamówieniem towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak wartość ogółem brutto złożonej oferty; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: co najmniej dwa razy, w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert, wykonali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp dostawę o charakterze tożsamym, bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy; 6. zaoferują sprzęt spełniający warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 2) aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o charakterze tożsamym, bądź zbliżonym (podobnym) do przedmiotu zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru); 2) certyfikat zgodności CE wydany przez jednostkę notyfikowaną;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZM/28/PN/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.06.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.06.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.06.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, piętro I.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: aparat elektroencefalograficzny EEG. 3) Zakres lub wartość: szczegółowy zakres Pakietu nr I przedstawia Załącznik nr 3.1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: bieżnia do próby wisiłkowej wraz z systemem do nadzoru próby wisiłkowej. 3) Zakres lub wartość: szczegółowy zakres Pakietu nr II przedstawia Załącznik nr 3.2 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.