eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBUDOWA ODCINKÓW PRZYŁĄCZYKANALIZACJI DESZCZOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGOWEGO, ENERGETYCZNEGO OD ULICY ZAMKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN.BUDOWA NOWEJ MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Piotrków Trybunalski: BUDOWA ODCINKÓW PRZYŁĄCZY: KANALIZACJI DESZCZOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGOWEGO, ENERGETYCZNEGO OD ULICY ZAMKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN.: BUDOWA NOWEJ MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 221414 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ODCINKÓW PRZYŁĄCZY: KANALIZACJI DESZCZOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGOWEGO, ENERGETYCZNEGO OD ULICY ZAMKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN.: BUDOWA NOWEJ MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje budowę odcinków przyłączy: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowego, energetycznego od ulicy Zamkowej: I. Przyłącza kanalizacji deszczowej (odc. pkt. 0 - pkt. 1, pkt. 11 - pkt. 12) 1. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC śr.315:9,2 SDR11 lite 9,6 [mb] 2. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200:5,9 SDR11 lite 9,8 [mb] 3. Studnie żelbetowe DN1000, łączone na uszczelki, włazy z wypełnieniem betonowym D400 1 [kpl] 4.Studnie żelbetowe DN1200, łączone na uszczelki, włazy z wypełnieniem betonowym D400 1 [kpl] 5.Włączenie do istniejących studni w ul. Zamkowej 2 [kpl] II.Przyłącza kanalizacji sanitarnej (odc. pkt. 0 - pkt. 1, pkt. 3 - pkt. 4) 1.Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC Sr.160:4,7 SDR11 lite 24,7 [mb] 2.Studnie żelbetowe DN1000, łączone na uszczelki, włazy z wypełnieniem betonowym D400 2 [kpl] 3.Włączenie do istniejących studni w ul. Zamkowej 2 [kpl] III.Przyłącze wodociągowe (odc. pkt. 0 - 10mb (poza chodnik)) 1.Przyłącze wodociągowe z rur PE SDR11 PN12,5 śr.90 SDR11 10 [mb] 2.Zasuwa z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem klina, DN80, PN16 wraz z obudową i skrzynką uliczną, śruby ze stali nierdzewnej 1 [kpl] 3.Włączenie do istniejącego wodociągu w ul. Zamkowej (trójnik, nasuwki, itp) 1 [kpl] IV.Przyłącza energetyczne (tylko rury osłonowe w ulicy Zamkowej) 1.Ułożenie rur osłonowych dwuściennych karbowanych 160 [mm] 12 [mb] 2.Ułożenie rur osłonowych gładkościennych 160 [mm] 20 [mb] 3.Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych 160 [mm]15,5 [mb] V.Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne, inne) - roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na teren wykonawcy, wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy (w wycenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej uwzględnić koszty związane z wykonaniem inspekcji kanału kamera wizyjną, dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) - roboty ziemne, pełna wymiana gruntu w pasach drogowych, wywóz na teren wykonawcy, pomiary zagęszczenia gruntu potwierdzone przez odpowiednie laboratorium, - demontaż i odtworzenie jezdni i chodników ulicy Zamkowej wg załączonego rysunku, konieczność uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is=1.0. - odtworzenie nawierzchni, krawężników, chodników, po pracach jak również po używaniu ciężkiego sprzętu, - odwodnienie wykopów, Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie i dokumentacją powykonawczą w 4 egz., na koszt własny, - zgłoszenia i pokrycia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas robót, opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy przyłączy. - przeprowadzenia prób, dezynfekcji i badania wody, WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Włączenia wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej do sieci miejskich wykonać w uzgodnieniu z PWiK. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww robotach i czasie ich trwania. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z R M B i P M B Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: a) wykaże co najmniej cztery zamówienia (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. - wykonanie dwóch robót polegających na budowie przyłączy wodociągowych o wartości co najmniej 8 000,00zł brutto każda - wg załącznika nr 4; - wykonanie dwóch robót polegających na budowie przyłączy kanalizacyjnych o wartości co najmniej 8 000,00zł brutto każda - wg załącznika nr 4; b) załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; 3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5; 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Tryb..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Tryb. punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.